PornHub: Wyszukiwania, które zdefiniowały rok 2022

mensider.com 1 rok temu

Każdego roku zespół Insights i statystycy Pornhub przeglądają dane z miliardów odwiedzin, aby zobaczyć, jakie treści zdefiniowały ten rok. Ci, którzy śledzą ten niezwykle popularny serwis wiedzą, iż na najpopularniejsze wyszukiwania często wpływa popkultura i inne światowe wydarzenia. Wiele z tych terminów definiuje rok 2022 nie tylko na Pornhubie, ale także w mediach głównego nurtu. Sprawdźmy, czy tym razem było podobnie.

1. REALITY PORN

Na szczycie tegorocznych trendów jest Reality Porn. Kategoria ta wzrosła o +169%, stając się jedną z 20 najlepszych kategorii, podczas gdy popularność kategorii Amatorzy nieznacznie spadła, bo o -19%. Statystycy Pornhuba stwierdzili, iż w miarę jak coraz więcej modelek-amatorów zaczęło występować na pełny etat, jakość ich filmów poprawiła się, czytaj – stała się zblizona do produkcji profesjonalnych, to wcale nie na korzyść. Jak się okazuje, odwiedzający wciąż szukają prawdziwego domowego, niedoskonałego, ale jednak rzeczywistego porno.

W rzeczywistości liczba wyszukiwań hasła „amatorskie prawdziwie domowej roboty” wzrosła o +310% w Stanach Zjednoczonych i +179% na całym świecie. Najczęstsze wyszukiwane hasła domowej roboty to „domowi swingersi” i „domowe trójkąty”. W ciągu ostatniego roku liczba wyszukiwań zawierających słowo „prawdziwy” wzrosła o +42%, przy czym najpopularniejsze wyszukiwania to „prawdziwy orgazm”, „prawdziwa para” i „prawdziwy masaż”.

Kobiety oglądają Reality Porn o 37% częściej niż mężczyźni. To ich 12. najpopularniejsza kategoria w porównaniu z 15. kategorią mężczyzn. Analitycy zauważyli ten sam trend również na PornhubGay, gdzie kategoria Rzeczywistość awansowała o 8 miejsc w rankingu, by dołączyć do 20 najlepszych gejowskich kategorii męskich. Wyszukiwania „domowej roboty” również wzrosły o 33% wśród gejów.

Cztery kraje miały Reality Porn jako kategorię nr 1: Ukraina, Białoruś, Kazachstan i Kirgistan.

2. GENDER

Kategoria osób transpłciowych wzrosła o +75%, stając się 7. najpopularniejszą kategorią na świecie. Osoby transpłciowe były najczęściej oglądaną kategorią nr 1 w Brazylii i trzecią pod względem popularności w Stanach Zjednoczonych i we Włoszech.

Wyszukiwania typu „FTM” (od kobiety do mężczyzny) były 8 razy bardziej popularne niż „MTF” (od mężczyzny do kobiety), a wśród najczęstszych wyszukiwań znalazły się „transpłciowy trójkąt” i „niespodzianka transpłciowa”. Mężczyźni oglądają filmy transpłciowe o 22% częściej niż kobiety, podczas gdy kobiety oglądają podkategorię „Transpłciowy mężczyzna transpłciowy” o 115% częściej niż mężczyźni.

Odwiedzający z pokolenia Y (w wieku 25-34 lata) oglądają filmy transpłciowe o 34% więcej niż w innych grupach wiekowych, podobnie jak pokolenie X (w wieku 35-44 lata) o +25%. Nasi statystycy odkryli również, iż liczba wyszukiwań „FTM” (od kobiet do mężczyzn) wzrosła o 202% wśród odwiedzających PornhubGay.

Najczęściej wyszukiwane tożsamości płciowe to „niebinarne”, „płeć x” i „androgyniczne”.

3. SEKS GRUPOWY

Kategoria Trójkąty wzrosła o 34% w 2022 r., stając się czwartą najpopularniejszą kategorią na świecie i znalazła się w Top 5 kategorii w 17 z 20 państw o największym ruchu na PornHub. Filmy z orgiami były o +113% bardziej popularne, podobnie jak „gangbang” o +88%.

W porównaniu z mężczyznami, kobiety o 40% częściej oglądają filmy w trójkącie, o 29% częściej oglądają gangbangi, o 25% częściej oglądają filmy z podwójną penetracją i o 12% częściej oglądają filmy z orgiami. Wyszukiwania „FFM” (kobieta + kobieta + mężczyzna) były o 84% bardziej popularne niż „MMF” (mężczyzna + mężczyzna + kobieta), ale kobiety wyszukują „FFM” o 24% częściej niż „MMF”.

Trójkąty są o 115% bardziej popularne wśród odwiedzających z Pokolenia Z (w wieku 18-24) i o +68% wśród Pokolenia Y (25-34) w porównaniu z innymi grupami wiekowymi. „FFM” jest również o 31% bardziej popularny wśród pokolenia Y.

Statystycy Pornhub odkryli te same trendy w seksie grupowym na PornhubGay, gdzie Gangbang wzrósł o +67%, Trójkąty o +52%, a „Grupa” stała się trzecią najpopularniejszą kategorią porno wśród homoseksualnych gości serwisu.

Popularność seksu grupowego przez cały czas rośnie, po wzroście o +40% w 2021 r. i +24% w 2018 r.

4. NA ZEWNĄTRZ

Po kilku latach Covidowej kwarantanny ludzie byli gotowi do wyjścia w 2022 roku! Kategoria Outdoor wzrosła o 121% i dołączyła do pierwszej dziesiątki na świecie. Była to pierwsza 10 kategorii w 19 lub 20 krajach o największym natężeniu ruchu. Wyszukiwania zawierające „na zewnątrz” wzrosły o +23%.

Najpopularniejszym wyszukiwaniem pokrewnym był „Seks na świeżym powietrzu”, a następnie „anal na świeżym powietrzu”, „przejażdżka na świeżym powietrzu”, „sperma w środku” i „szybki numerek na świeżym powietrzu”. Kobiety oglądają filmy na świeżym powietrzu o 11% częściej niż mężczyźni i jest to ich 8. najczęściej oglądana kategoria. Homoseksualni mężczyźni są o 40% bardziej skłonni do oglądania pornografii na świeżym powietrzu w porównaniu z gośćmi niebędącymi gejami, a także lubią „biwakowanie” o 549% więcej!

Wyszukiwania hasła „kemping” wzrosły na całym świecie o +62%, przy czym najczęściej wyszukiwane hasła związane z kampanią to „amator”, „namiot”, „orgie” i „prysznic”. Wyszukiwania „podróży” wzrosły o +32%, „hotelu” o +17%, „plaży nudystów” o +23% i „seksu na plaży” o +28%. To nie tylko zabawa i gry, ponieważ choćby „podróż służbowa” odnotowała wzrost popularności o +21% w 2022 roku.

5. POZYCJE

Przejdźmy do sedna sprawy; Wyszukiwania „Lesbijskie nożyce” wzrosły o +151% na całym świecie i +96% w Stanach Zjednoczonych, przy czym kobiety częściej niż mężczyźni wyszukiwały hasła „nożycowe”. Scissoring jest również o 46% bardziej popularny wśród odwiedzających z pokolenia Z (w wieku 18-24 lat) i o 32% bardziej lubiany przez pokolenie X (w wieku od 35 do 54 lat).

Po scissoring, „amazonka” stała się najczęściej wyszukiwaną pozycją w 2022 roku, a następnie „69”, „misjonarz”, „lotos”, „spooning”, „helikopter” i „kowbojka”.

Kobiety o 13% częściej wyszukują hasło „pozycja”, a ich ulubionym hasłem jest „kowbojka”, które przeglądają o 21% częściej niż mężczyźni. Z drugiej strony mężczyźni są o 58% bardziej skłonni do oglądania „doggystyle” w porównaniu z odwiedzającymi je kobietami.

Jeśli szukasz więcej przygód, wyszukiwania „szalonych pozycji” i „dziwnych pozycji seksualnych” były jednymi z najpopularniejszych w 2022 roku.

6. STOPY

Wyszukiwania hasła „Love Her Feet” zyskiwały na popularności przez cały rok, dzięki czemu słowo „stopa” stało się najpopularniejszym terminem związanym z fetyszem w 2022 r. Kategoria Stopy była oglądana o 38% więcej niż w poprzednim roku, co obejmowało wzrost popularności o 145% wśród kobiet i +10% dla mężczyzn.

W 2021 roku mężczyźni i kobiety mieli prawie taki sam udział wyświetleń filmów Feet (różnica zaledwie 0,07%), a kobiety miały o -55% mniejsze szanse na oglądanie Feet, co wskazuje na znaczny wzrost w 2022 roku.

Liczba wyszukiwań związanych ze stopami wzrosła o +31%, przy czym najpopularniejszym terminem było „Footjob”. Najczęściej łączono go z terminami „nylon foot fetysz” i „rajstopy foot fetysz”. Najpopularniejsze wyszukiwania związane ze stopami to „kult stóp”, „lizanie stóp” i „kobieca dominacja stóp”.

Odwiedzający z pokolenia Y (w wieku 25-34 lata) oglądali stopy o 58% częściej niż inne grupy wiekowe i nie tylko stopy zyskały na popularności. Nasi statystycy odkryli, iż liczba wyszukiwań hasła „trampki” wzrosła o +18% w 2022 roku.

7. KOBIECA DOMINACJA

Kategoria Bondage awansowała o 3 miejsca i znalazła się w pierwszej 20 kategorii Pornhub na całym świecie. Wyszukiwania „kobiecej dominacji” i „dominacji kobiet” wzrosły o +28% w 2022 r., przy czym „pegging” i „strapon” znalazły się wśród haseł o największej popularności w tym roku.

„Dominacja lesbijek” była najpopularniejszym terminem związanym z dominacją, przy czym „kochanka” i „bogini” przewyższały wszelkie wyszukiwania dotyczące męskiej dominacji. Kobiety oglądają Bondage o 30% częściej niż mężczyźni i jest to ich 17. najpopularniejsza kategoria filmów. Kobiety są również o 35% bardziej skłonne do oglądania „hardkorowych” filmów.

Wyszukiwania „Cuck” i „cuckold” wzrosły o +18% w 2022 r., podobnie jak „cuckquean” o +130%. Do najpopularniejszych wyszukiwań należały „bbc cuckold”, „cuckold cuckold” i „cuckold żona”.

Pornhub podsumowuje 2021 rok! Najpopularniejsze wyszukiwania

Idź do oryginalnego materiału