Przygotowania do pierwszych świąt z AI

nowymarketing.pl 1 rok temu
We wrześniu śpiewamy „Adio pomidore!" i szykujemy się na święta. Jesień to czas na ostateczne dopracowanie grudniowych planów reklamowych. Ten rok zapowiada się na przełomowy dla marketerów - przed nami pierwszy sezon świąteczny w towarzystwie sztucznej inteligencji, która niedługo zajmie centralne miejsce w branży reklamowej. Już teraz liczba narzędzi opartych o uczenie się maszynowe przyprawia o zawrót głowy. Które wybrać? Chętnie podzielę się kilkoma wskazówkami i opowiem o wybranych narzędziach, które ułatwią pracę i podniosą efektywność reklamodawców w okresie świąt i nie tylko. To rozwiązania zarówno dla małych i dużych - agencji, firm i organizacji trzeciego sektora o dowolnym budżecie.
To ten czas w roku...na narzędzia do automatyzacji oparte na AI
Wszystkie nasze produkty napędzane AI zebraliśmy w portfolio pod...
Idź do oryginalnego materiału