PZU rozpoczyna testowanie wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jednym z głównych założeń strategii Grupy PZU jest wykorzystanie nowych technologii we wszystkich obszarach działalności firmy. Dla PZU najważniejsze jest używanie ich w odpowiedzialny, przemyślany sposób. Dlatego powołano zespół GPT Lab. Zadaniem zespołu GPT Lab jest analiza sposobów bezpiecznego wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w działaniach PZU oraz testowanie pierwszych pilotażowych projektów opartych o wspomnianą technologię.
Generatywna sztuczna inteligencja (GSI), w tym jej pierwszy powszechnie znany przedstawiciel – ChatGPT, to technologia pozwalająca m.in. na tworzenie kontekstowych, spójnych odpowiedzi na różne pytania i zgłoszenia. Na podstawie przesłanych wcześniej danych generatywna sztuczna inteligencja jest w stanie m.in. podsumowywać treści, analizować dostarczone materiały, odpowiadać na pytania czy wspierać użytkowników jako wirtualny asystent.
PZU ma doświadczenie w testowaniu i...
Idź do oryginalnego materiału