Sharp Europe konsoliduje siły. Pod hasłem “One Sharp” połączy usługi IT i rozwiązania audiowizualne

itreseller.com.pl 8 godzin temu

Sharp Europe ogłosił strategiczną konsolidację i repozycjonowanie marki pod hasłem “One Sharp” Digital Experience. To symbol nowego kierunku, w którym firma, znana do tej pory głównie z elektroniki i rozwiązań biurowych, stawia na kompleksowe usługi IT, cyberbezpieczeństwo i transformację cyfrową.

Nowa strategia to efekt ostatnich przejęć, w tym firmy ITpoint, dostawcy usług zarządzanych, oraz Apsia, eksperta od integracji aplikacji biznesowych w chmurze. Dzięki nim Sharp zbudował solidne portfolio usług, które teraz, pod wspólną marką, mają pozwolić na jeszcze skuteczniejsze wspieranie klientów w procesie cyfryzacji. W ramach konsolidacji do Sharp Electronics Europe włączony zostanie również dział Sharp Display Solutions Europe, co wzmocni ofertę technologiczną marki.​

„Ta konsolidacja biznesu i repozycjonowanie marki są symbolem tego, dokąd zmierzamy. Łączymy doświadczenie firmy Sharp w zakresie usług IT, zarządzania dokumentami i drukiem, technologii audiowizualnych oraz rozwiązań dla miejsc pracy w ramach jednej, spójnej tożsamości” – komentuje Joe Tomota, prezes Sharp Europe.

Pro AV Competence Days 2025: Rebranding Sharp/NEC, LEDowe trendy i przyszłość AV – relacja

Zmiana wizerunku i strategii potwierdza zaangażowanie firmy w innowacje i dostarczanie kompleksowych rozwiązań dla biznesu. Sharp, z ponad stuletnim doświadczeniem, chce być postrzegany nie tylko jako dostawca sprzętu, ale jako zaufany partner technologiczny, który pomaga firmom każdej wielkości w zabezpieczaniu działalności, zwiększaniu wydajności i odkrywaniu nowych możliwości w coraz bardziej wizualnym i sensorycznym świecie.

Idź do oryginalnego materiału