Sztuczna inteligencja w e-commerce – jak AI rozwinie Twój sklep internetowy?

nowymarketing.pl 1 rok temu
Sztuczna inteligencja jest coraz powszechniej wykorzystywana i prędzej czy później musiała zawitać także do e-commerce. I potwierdzają to też dane. Według Global Market Estimates rynek rozwiązań e-commerce opartych na sztucznej inteligencji do 2026 r. wzrośnie o ok. 40%. Pobierz darmowy e-book E-COMMERCE 2022/2023 >>>
Boty kontra e-commerce
Jednym z rozwiązań sztucznej inteligencji, po które sięga e-commerce, są boty. E-sklepy nierzadko mają mnóstwo wiadomości czy telefonów dziennie. Klienci dopytują o produkty, ich dostępność, dopasowanie do potrzeb itp. Nic zatem dziwnego, iż boty cieszą się takim zainteresowaniem. I tyczy się to zarówno czatbotów, jak i voicebotów. Choć to po te pierwsze sięga się znacznie częściej – zwłaszcza tu – w Polsce.
- Zdecydowanie AI ma więcej zastosowań w obsłudze klienta e-commerce niż niefunkcjonalne systemy wybierania pytań i uzyskiwania na nie ogólnych odpowiedzi. Oprócz systemów analizujących preferencje...
Idź do oryginalnego materiału