Sztuczna inteligencja w służbie współczesnego marketingowca

nowymarketing.pl 1 rok temu
Innowacyjne formaty reklamowe, wykorzystujące do działania AI, stają się w tej chwili niezwykle istotne. Do takich rozwiązań możemy zaliczyć In-Image Ads i Semantica 360° od spółek z grupy Hybrid AdTech, które stały się wyjątkowo popularne, szczególnie jako alternatywa dla nadchodzącej ery post cookie. AI, czyli sztuczna inteligencja jest szerokim pojęciem i obejmuje obszar technologii, które są inspirowane sposobami, w jaki ludzie rozwiązują różnorakie problemy świata rzeczywistego lub wirtualnego. Przykładowo, jako ludzie rozwiązujemy problemy w ten sposób, iż przechodzimy proces uczenia się, czyli adaptacji do nowych warunków. Może on przebiegać dwojako. Albo otrzymamy dokładną instrukcję, jak mamy coś zrobić krok po kroku, albo też uczymy się poprzez obserwację. Aby to zobrazować, wyobraź sobie, iż przebywasz w pomieszczeniu, w którym panują odmienne i nieznane Ci normy kulturowe i społeczne. Nie wiesz jak się zachować, ale chcesz się dowiedzieć. W związku z tym obserwujesz osoby...
Idź do oryginalnego materiału