TikTok chce być transparentny. Udostępnia etykiety do oznaczania treści wygenerowanych przez AI

nowymarketing.pl 1 rok temu
TikTok chce, by publikowane w aplikacji treści, w których wykorzystano sztuczną inteligencję były oznaczane. W tym celu uruchamia specjalne etykiety do samodzielnego wykorzystania przez twórców oraz rozpoczyna testowanie automatycznego oznakowania tego rodzaju materiałów. fot. TikTok
Wykorzystywanie sztucznej inteligencji w treściach publikowanych przez twórców w mediach społecznościowych stało się już codziennością. TikTok chce jednak, by udostępniane materiały były przejrzyste oraz aby przy ich produkcji wykorzystywano odpowiedzialne praktyki. W związku z tym w aplikacji udostępnione zostanie narzędzie służące do oznaczania przez twórców treści wygenerowanych przez AI. Dodatkowo rozpoczną się testy automatycznego oznaczania tego rodzaju materiałów.
Dzięki nowej funkcji TikTok chce przyczynić się do zmniejszenia dezorientacji oraz wprowadzania użytkowników w błąd. Twórcy będą mogli wykorzystać etykietę zarówno do materiałów, które w całości zostały...
Idź do oryginalnego materiału