TikTok walczy z dezinformacją. Pojawiły się nowe zasady dotyczące oznaczania treści generowanych przez AI

nowymarketing.pl 1 rok temu
TikTok nie chce pozostać w tyle i jako kolejna z aplikacji decyduje się na wprowadzenie zasad związanych z oznaczaniem treści stworzonych przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Niestosowanie się do nowych zasad może skutkować usunięciem materiałów z profilu.
Ilość treści generowanych przy użyciu sztucznej inteligencji stale wzrasta i nie zapowiada się, by było inaczej. Wiele przedsiębiorstw inwestuje we własne narzędzia AI, by mieć pewność, co do tworzonych przez nich informacji.
Jedną z aplikacji, w których podjęto próbę zaprzestania rozpowszechniania dezinformacji, czy inaczej deep fake’ów był Twitter. W aplikacji rozpoczęto testowanie funkcji „Notatek społecznościowych”, czyli narzędzia, w którym użytkownicy mogli dodawać kontekst do wpisów zawierających grafiki. Dzięki temu, inni mogli poznać chociażby źródło pochodzenia obrazów, a jednocześnie mieć pewność, które z nich są prawdziwe.
Czas na TikToka
TikTok już w marcu br....
Idź do oryginalnego materiału