Tomek Graszewicz (agencja Up i Job'n'Joy, AI wizards): AI zdecydowanie będzie rewolucją na skalę elektryczności, która zmieni każdy aspekt naszego życia

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Na pewno stworzy się wiele nowych stanowisk wymagających kompetencji z zakresu obsługi AI. Ale też część osób straci pracę i trzeba się na to przygotować – na temat rewolucji związanej z AI i jej wykorzystaniem w pracy kreatywnej rozmawiamy z Tomkiem Graszewiczem, CEO Job’n’Joy i agencji Up. Obserwujesz rozwój sztucznej inteligencji, z naciskiem na generatywną, od ponad 2 lat. Skąd to zainteresowanie? Od razu dostrzegłeś w tym rewolucję?
Oprócz agencji prowadzę także w ramach studiów podyplomowych z marketingu zajęcia pod nazwą „Marketing przyszłości”, w związku z czym na bieżąco śledzę wiele różnych trendów w branży. Jednym z nich jest właśnie AI, którą się zainteresowałem jakoś dwa i pół roku temu. Wspominałem o niej przy różnych okazjach, jednak do kwietnia ub. r. było to na zasadzie prezentowania jej jako ciekawostki. Samemu miałem wówczas jeszcze nastawienie, iż kreatywność będzie jednym z ostatnich obszarów, jakie sztuczna inteligencja zastąpi. Zmieniło się ono w wyniku...
Idź do oryginalnego materiału