Oprócz agencji prowadzę także w ramach studiów podyplomowych z marketingu zajęcia pod nazwą „Marketing przyszłości”, w związku z czym na bieżąco śledzę wiele różnych trendów w branży. Jednym z nich jest właśnie AI, którą się zainteresowałem jakoś dwa i pół roku temu. Wspominałem o niej przy różnych okazjach, jednak do kwietnia ub. r. było to na zasadzie prezentowania jej jako ciekawostki. Samemu miałem wówczas jeszcze nastawienie, iż kreatywność będzie jednym z ostatnich obszarów, jakie sztuczna inteligencja zastąpi. Zmieniło się ono w wyniku...
Tomek Graszewicz (agencja Up i Job'n'Joy, AI wizards): AI zdecydowanie będzie rewolucją na skalę elektryczności, która zmieni każdy aspekt naszego życia
Oprócz agencji prowadzę także w ramach studiów podyplomowych z marketingu zajęcia pod nazwą „Marketing przyszłości”, w związku z czym na bieżąco śledzę wiele różnych trendów w branży. Jednym z nich jest właśnie AI, którą się zainteresowałem jakoś dwa i pół roku temu. Wspominałem o niej przy różnych okazjach, jednak do kwietnia ub. r. było to na zasadzie prezentowania jej jako ciekawostki. Samemu miałem wówczas jeszcze nastawienie, iż kreatywność będzie jednym z ostatnich obszarów, jakie sztuczna inteligencja zastąpi. Zmieniło się ono w wyniku...