Webinar: Jak chronić markę przed dezinformacją i kryzysami wizerunkowymi?

iab.org.pl 1 miesiąc temu

Webinar: Jak chronić markę przed dezinformacją i kryzysami wizerunkowymi?

Zapraszamy na bezpłatny webinar Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska z okazji premiery ich nowej publikacji. Uczestnicy webinaru otrzymają publikację jako pierwsi.

Podczas webinaru autorzy w kilku tematach zaprezentują techniki dbania o wizerunek marki oraz zarządzania kryzysami.

Wydarzenie poprowadzi Joanna Berlińska, Head of PR & Communications, Founder Lightscape, Szefowa Grupy Roboczej PR.

Kiedy i gdzie:

  • 4 kwietnia 2024 | 11:00 – 12:00
  • Bezpłatnie | online na platformie LiveWebinar

Agenda:

11:00 -11:50 Prelekcje eksperckie

I. Specyfika kryzysów i zarządzania nimi w międzynarodowej korporacji.

Gość specjalny: Daniel Czok, Dyrektor Marketingu, LG Electronics Polska

Rozmowa dotycząca postrzegania sytuacji kryzysowych z perspektywy organizacji działającej globalnie. Jak tworzyć politykę komunikacji zabezpieczającą markę? Czy kryzysy wizerunkowe mają realny wpływ na postrzeganie firmy przez konsumentów i ich decyzje zakupowe?

II. Jak chronić wizerunek marki przed zgubnym wpływem dezinformacji i intencjonalnie rozprzestrzenianych fake newsów.

Adam Kaliszewski, Director, Head of Digital Practice, Solski Communications

Dezinformacja i wojna informacyjna stają się coraz poważniejszymi problemami w komunikacji – szczególnie w mediach społecznościowych. Jak rozpoznawać fałszywe informacje, zapobiegać ich rozprzestrzenianiu i neutralizować niekorzystny wpływ na Twoją organizację

III. Brand Safety w kampaniach Google Ads – najważniejsze ustawienia, które pozwolą zabezpieczyć Twoją markę

Alina Demidowska-Świniarska, Biddable Campaign Delivery Expert, GroupM

Google dąży do zapewnienia bezpieczeństwa reklamodawcom weryfikując i przeglądając treści w swojej sieci reklamowej. Czy to wystarcza? Co więcej możemy zrobić? Jak i czy kontrolować zasoby dynamicznych reklamy i rozszerzeń, które Google coraz częściej rekomenduje?

IV. „Kryzys wizerunkowy” w wyszukiwarce — co robić, gdy Google przestaje lubić naszą stronę?

Daniel Jędrysik, Marketing Manager, KS

Błędy ludzkie oraz czynniki zewnętrze mogą mocno wpłynąć na widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Identyfikacja przyczyn oraz zastosowanie odpowiednich działań pozwala zminimalizować, a choćby cofnąć skutki takiego „kryzysu”. Jakie problemy stoją najczęściej za spadkiem widoczności, jak im przeciwdziałać i co zrobić, jeżeli taka sytuacja przydarzy się naszej domenie?

11:50-12:00 Sesja Q&A

Pytania od uczestników webinaru.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Idź do oryginalnego materiału