Wendy’s na całym świecie zdradza miłośników pikantnych nuggetów i wprowadza gwałtowne ceny

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Wyobraź sobie, iż stoisz w kolejce do lokalnego lokalu Wendy’s w porze lunchu, a potem podjeżdżasz do tablicy menu i zdajesz sobie sprawę, iż pikantne nuggetsy z kurczaka, na które masz ochotę przez cały dzień, będą kosztować cię dodatkowo dolara. Ten koszmar może niedługo stać się rzeczywistością, ponieważ Wendy planuje przetestować gwałtowne ceny, które spowodują wzrost cen jej pikantnych nuggetsów, burgerów, Frostys i innych ulubionych dań w okresach największego ruchu.

Podczas telefon w sprawie zarobków na początku tego miesiąca dyrektor generalny Wendy’s, Kirk Tanner, powiedział, iż sieć fast foodów planuje zainwestować 20 milionów dolarów we wprowadzenie cyfrowych tablic menu do restauracji w USA do końca 2025 r. W ramach zmiany Wendy’s wprowadzi również coś, co nazywa się „dynamicznymi cenami”. ”, która zmieni ceny na cyfrowych tablicach menu w zależności od popytu. Brzmi podobnie do system cen wzrostowych wdrażane przez firmę Uber, która pobiera od pasażerów wyższe stawki w ruchliwych obszarach.

„Już od 2025 r. zaczniemy testować bardziej ulepszone funkcje, takie jak dynamiczne ceny i oferty w porach dnia, a także zmiany menu z obsługą sztucznej inteligencji i sprzedaż sugestywna” – mówi Tanner. „W miarę ciągłego wykazywania korzyści płynących z tej technologii w restauracjach prowadzonych przez naszą firmę, zainteresowanie franczyzobiorców cyfrowymi tablicami menu powinno jeszcze bardziej wzrosnąć, wspierając sprzedaż i wzrost zysków w całym systemie”.

Krawędź skontaktował się z Wendy’s, aby uzyskać więcej informacji na temat cen dynamicznych, ale nie otrzymał od razu odpowiedzi.

Jak zauważono w powyższym cytacie, dynamiczne ustalanie cen nie jest rozwiązaniem tylko założę się, iż Wendy’s stawia na technologię. Ostatni rok, Wendy’s rozpoczęła testowanie chatbota AI w samochodzie typu drive-thru w Columbus w stanie Ohio i przechwalał się iż w około 86% przypadków nie wymagał interwencji człowieka. Tanner twierdzi, iż Wendy’s wdrożyła już asystenta typu „drive-thru” opartego na sztucznej inteligencji w kilku innych restauracjach i odnotowała „ciągłą poprawę szybkości i dokładności”.

Dostępna jest również „zmiana menu z obsługą sztucznej inteligencji i sprzedaż sugestywna”. Nie jest jasne, co to oznacza. Może to być tak proste, jak „Jest 23:00 i wiem, iż jesteś tu tylko na mroźną przekąskę przed snem” lub „Zauważyliśmy, iż wiele osób kroi sałatę na pikantną kanapkę z kurczakiem – czy ty też byś tego chciał?” Tak czy inaczej, prawdopodobnie pojawi się wraz ze wzrostem cen i chatbotem AI, który robi to dobrze w 86 procentach przypadków.

Mnie na przykład nie podoba się pomysł, żeby cena mojego Frosty Cream Cold Brew and Breakfast Beconator wzrosła w porannym szczycie. Może zamiast tego będę musiał po prostu zacząć jeździć po McCafe i Egg McMuffin.



Source link

Idź do oryginalnego materiału