WhatsApp ma teraz 100 milionów użytkowników dziennie w USA

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg, ogłosił dziś: jego kanał WhatsApp iż od 25 lipca WhatsApp ma 100 milionów aktywnych użytkowników dziennie w USA.

Według WhatsApp, Los Angeles, Nowy Jork, Miami i Seattle należą do najszybciej rozwijających się rynków w kraju. Jednak firma twierdzi, iż odnotowała „znaczny wzrost” również w stanach południowych, z ponad 10 milionami użytkowników dziennie w Teksasie.

„To pierwszy raz, kiedy dane dotyczące użytkowników zostały opublikowane od czasu przejęcia aplikacji do przesyłania wiadomości przez Meta. Pokazuje to, jak platforma do przesyłania wiadomości, będąca już największą aplikacją do przesyłania wiadomości na świecie, odnotowała ogromny wzrost w USA” – napisała rzeczniczka WhatsApp Ashley O’Reilly w komunikacie prasowym.

Od czasu zakupu WhatsApp za 16 miliardów dolarów w 2014 rokuMeta ma włożyłem wiele wysiłku, aby aplikacja była tak popularna w USA jak to jest na arenie międzynarodowej. Jednym z takich sposobów jest reklamowanie dostępności WhatsApp na iOS i Androidzie, w szczególności tego, jak łatwo jest wysyłać wiadomości do użytkowników na różnych platformach. (Ponieważ iPhone’y nie muszą przełączać się z iMessage na SMS, wiadomości z Androidów nie są wyświetlane jako zielone dymki z obrazami o niższej jakości, usuniętym szyfrowaniem i skróconymi wiadomościami). Ostatnio WhatsApp przykuł uwagę kiedy ponownie połączyła obsadę Nowoczesna rodzina za reklamę promującą tę właśnie funkcję wśród rodzin.

Mimo to, podczas gdy WhatsApp obecnie może pochwalić się ponad 2 miliardami użytkowników w ponad 180 krajachjest przez cały czas mniej popularny w USA niż konkurenci, tacy jak iMessage firmy Apple. Chociaż mógł doświadczyć wzrostu w USA, będzie jeszcze trudniej dla WhatsApp konkurować, gdy Apple zastąpi Rich Communication Services (RCS) jako protokół komunikacyjny między urządzeniami z systemem Android i iOS. Wsparcie RCS będzie dostępne do iOS 18 tej jesieni, co oznacza, iż ​​użytkownicy iPhone’ów niekoniecznie będą musieli przenosić grupowe czaty do WhatsApp — a Meta naprawdę musi zacząć przemyśleć swoją strategię marketingową.



Source link

Idź do oryginalnego materiału