Wydział IT uniwersytetu w Oksfordzie wdraża pilotaż Microsoft Copilot

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


W ramach wdrożenia pilotażowego dział usług IT Uniwersytetu Oksfordzkiego przeprowadził tygodniową ankietę na temat wykorzystania Drugi pilot Microsoftu.

Dział zakupił licencje dla personelu IT, aby ocenić wpływ wykorzystania technologii sztucznej inteligencji (AI) firmy Microsoft na cały dział. W tym celu niedawno przeprowadziła ankietę oceniającą korzyści wynikające z używania Copilot do szeregu działań, w tym podsumowywania dokumentów, tworzenia treści, wspierania spotkań i zarządzania zadaniami.

Omawiając pilotażowe wdrożenie w całym dziale IT, Stuart Lee, pełniący obowiązki CIO na Uniwersytecie Oksfordzkim, powiedział: „Chociaż jest zbyt wcześnie, aby ocenić poziom wdrożenia i opinie na temat użytkowania, uważamy, iż regularne kontrole użytkowania są niezbędne, gdy przyglądamy się do jakiejkolwiek formalnej oceny stosunku jakości do ceny. Powoli, ale niezawodnie, pracownicy coraz lepiej poznają sztuczną inteligencję Copilot, która zwiększa ich produktywność, kreatywność i euforia z pracy”.

Wprowadzenie nowych narzędzi i funkcjonalności informatycznych zwykle wiąże się ze szkoleniami, co jest szczególnie ważne w przypadku systemu biznesowego dla przedsiębiorstw i systemu biurowego, gdzie ludzie muszą zrozumieć, w jaki sposób można zastosować nowe funkcje w swojej pracy.

AI oferuje sposób na automatyzację zadań. Choć dla niektórych osób będzie to sposób na szybsze wykonanie pewnych aspektów pracy, inni mogą niechętnie z niego korzystać, zwłaszcza jeżeli są zadowoleni z istniejących praktyk pracy.

Według Lee, kiedy po raz pierwszy wprowadzono Copilot do działu IT, wielu pracowników chciało się w to zaangażować, ale inni nie byli pewni, w jaki sposób można wykorzystać sztuczną inteligencję.

Zespół zachęcał do eksperymentalnego i opartego na współpracy sposobu myślenia, aby pomóc w budowaniu zaufania wśród wszystkich potencjalnych użytkowników. Sesje odpraw firmy Microsoft i regularne zaangażowanie społeczności dobiegły końca Zespoły Microsoftu zostały wykorzystane, aby pomóc użytkownikom zwiększyć możliwości eksperymentowania z Copilotem w ich codziennych rolach.

Tym, co zainspirowało nas do stworzenia rozwiązania Copilot, były jego potencjalne korzyści w biurze teraźniejszości i przyszłości. Odeszliśmy [from the trip to Redmond] myśląc, iż jest to coś, w co naprawdę musimy zacząć inwestować

Stuarta Lee z Uniwersytetu Oksfordzkiego

Zespół utworzył wewnętrzną społeczność, w ramach której współpracownicy mogli dzielić się wskazówkami i zadawać pytania, organizując regularny konkurs na „podpowiedź tygodnia”. Oferowano także regularne wizyty w poradniach pomocy, aby pomóc ludziom stawić czoła szczególnym wyzwaniom. Departament powołał także zespół akceleracyjny, któremu ma się przyjrzeć integrując Copilota z innymi aplikacjami i zyskaj więcej dzięki Copilot Studio.

Sarah Zama, kierownik ds. doświadczeń użytkowników na uniwersytecie, powiedziała: „Jako bardzo mały zespół o wielu różnych priorytetach, stwierdziliśmy, iż funkcje Copilot oszczędzające czas są niezwykle pomocne. Okazał się nieoceniony w szybkim generowaniu pomysłów i tworzeniu dokumentów. Odkryliśmy, iż może być bardzo korzystny dla użytkowników neuroróżnorodnych, pomagając im ustalić priorytety obciążenia pracą i skupić się na zadaniu”.

Uniwersytet pracuje nad wdrożeniem generatywnej sztucznej inteligencji we wszystkich swoich operacjach, od badań i nauczania po administrację. W ramach tej inicjatywy zespół z Oksfordu odwiedził siedzibę Microsoftu w Redmond.

„To, co zainspirowało nas do stworzenia rozwiązania Copilot, to jego potencjalne korzyści zarówno w biurze teraźniejszości, jak i w biurze przyszłości. Wyszliśmy z założenia, iż ​​jest to coś, w co naprawdę musimy zacząć inwestować” – dodał Lee.



Source link

Idź do oryginalnego materiału