Wysoka efektywność i targetowanie cookieless od Teads w kampanii marki KIA

nowymarketing.pl 1 rok temu
Precyzyjne dotarcie do interesującej nas grupy docelowej staje się coraz trudniejsze, jednak innowacyjne metody targetowania przychodzą z pomocą. Do takich rozwiązań można zaliczyć cookieless od Teads, które niedawno z sukcesem wykorzystała marka KIA w kampanii przeprowadzonej przez Havas Media. Wraz z powolnym zbliżaniem się do momentu wyłączenia przez Google obsługi 3rd party cookies coraz więcej firm i marketerów zaczyna rozważać alternatywne metody targetowania dla swoich kampanii digitalowych. Jedną z firm, która oferuje takie alternatywne rozwiązania reklamowe jest platforma Teads. Umożliwia ona emisję kampanii w 100% cookieless wśród wydawców premium w ramach jednego kompleksowego ekosystemu reklamowego.
Z jednej strony Teads w ramach swoich rozwiązań umożliwia niezwykle dokładne targetowanie kontekstowe. Oparte zostało ono na sztucznej inteligencji i dokładnej analizie semantycznej treści, co pozwala precyzyjnie dopasować przekaz reklamowy do otoczenia i kontekstu...
Idź do oryginalnego materiału