Zautomatyzowany dobór kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu w kampanii Valentis [case study]

nowymarketing.pl 1 rok temu
Bo liczy się kontekst! Jak wygląda w pełni zautomatyzowany mechanizm doboru kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu? Poznajcie case study firmy Valentis. o ile chcesz skutecznie dotrzeć ze swoją digitalową kampanią do grupy docelowej, koniecznie powinieneś wziąć pod uwagę możliwość niezwykle efektywnego targetowania kontekstowego. Dzięki wyświetlaniu się Twojej reklamy w otoczeniu treści wydawców, które nawiązują do niej kontekstowo, zyskujesz znacznie większe prawdopodobieństwo, iż zainteresuje ona odbiorcę.
Targetowanie kontekstowe sprzyja interakcji odbiorcy z kreacją reklamową i pozwala ominąć zjawisko ślepoty bannerowej. Pomaga dotrzeć do szerszej grupy potencjalnych klientów. Targetowanie kontekstowe umożliwia wspomniany powyżej format In-Image Ads. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, technologii computer vision i analizy...
Idź do oryginalnego materiału