AB Możliwości i Rozwój to wydarzenie, które jest stałym punktem w kalendarzu branżowych wydarzeń. Po raz kolejny, spotkanie organizowane przez największego dystrybutora w Polsce, przyciągnęło szerokie grono partnerów, integratorów i producentów z branży IT.
W tym roku szczególną uwagę poświęcono roli sztucznej inteligencji i narzędzi wspierających biznes w erze generatywnej sztucznej inteligencji. Organizatorzy, podobnie jak w latach ubiegłych, stanęli na wysokości zadania. AB konsekwentnie bowiem pokazuje, iż rozumie oczekiwania i potrzeby uczestników konferencji branżowych. Program na scenie głównej skonstruowano tak, aby zawierał dużo przydatnej, merytorycznej wiedzy, przydatnej w codziennej pracy uczestników wydarzenia. Dwie debaty, prowadzone przez redakcję IT Reseller, pokazywały perspektywę liderów rynku na zwiększanie zysków poprzez wykorzystanie AI oraz o budowie długotrwałego partnerstwa, a wystąpienie Tomasza Kamela uczyło praktycznego podejścia do prezentacji i wystąpień.
Kluczowym było jednak wystąpienie Zbigniewa Mądrego, COO i wiceprezesa zarządu Grupy AB oraz Patrycji Gawareckiej, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w AB, którzy przedstawili dane na temat aktualnej, liderskiej w regionie pozycji firmy, a także wskazali na najbardziej istotne, silne strony wrocławskiego dystrybutora.
„W tym roku spotykamy się w Warszawie, a motywem przewodnim wydarzenia jest “Biznes zaczyna się od dialogu”. Idealnie wpisuje się w bieżące czasy i potrzeby, bo to właśnie w oparciu o rozmowę budujemy te najdłuższe i najbardziej stabilne relacje.” – powiedziała Patrycja Gawarecka, AB – „Obecna edycja to rekordowa ilość uczestników – ponad 500 przedstawicieli segmentu SMB i producentów. Bardzo się cieszę, iż tak licznie uczestniczycie w naszych eventach. Rozmawiamy o trendach, możemy się wspólnie zainspirować i budować biznes razem, zwracając uwagę na to, co w najbliższym czasie będzie dominowało na rynku.”
Relacje nawiązywane podczas wydarzenia, a także możliwość poznania najnowszych rozwiązań, sprawiają, iż konferencja AB niezmiennie pozostaje ważnym punktem w kalendarzu branży. Dyskusje i prezentacje pokazały, iż rynek stoi przed kolejnymi wyzwaniami, ale też otwiera się na realne szanse wzrostu. AB Możliwości i Rozwój 2025 pokazuje, iż rola dystrybutora to dziś coś więcej niż logistyka – to także stanowienie swoistego pomostu pomiędzy vendorem i partnerem, także poprzez organizację wspólnych spotkań.
„Biznes zaczyna się od dialogu” – Konferencja AB „Możliwości i Rozwój”