Apple wyświetlało wiele różnych reklam promujących iPhone’a 16 – a większość z nich dotyczyła Apple Intelligence. Tym razem jednak firma wypuściła nową reklamę skupiającą się na podkreśleniu wydajności chipa A18 Pro, który napędza modele iPhone’a 16 Pro.
Reklama zatytułowana „All Systems Pro” przedstawia sterownię w stylu NASA. Jednak zamiast kontrolować wystrzelenie rakiety, ludzie na sali przygotowują się do wystrzelenia iPhone’a 16 Pro.
Reklama wykorzystuje fakt, iż chip A18 Pro ma zaawansowany silnik neuronowy i procesor sygnału obrazu zdolny do przechwytywania wideo 4K przy 120 kl./s. Na końcu reklamy wideo podkreśla również fakt, iż najnowsze iPhone’y mają również port USB-C.
„A18 Pro ma szybszy silnik neuronowy, ulepszony procesor i procesor graficzny oraz duży skok w przepustowości pamięci. Obsługuje także zaawansowane funkcje wideo i fotograficzne, takie jak sterowanie kamerą, a także zapewnia lepszą wydajność graficzną w grach na wyższym poziomie” – czytamy w opisie wideo.
W zeszłym miesiącu Apple wypuściło także inne reklamy iPhone’a 16 Pro promowanie filmów w rozdzielczości 4K 120 kl./s i nowy Sterowanie kamerą. Jednakże, większość reklam tegorocznych iPhone’ów koncentruje się na funkcjach Apple Intelligence.
Nową reklamę można obejrzeć poniżej lub na stronie witryna YouTube:
W USA tzw Ceny iPhone’a 16 Pro zaczynają się od 999 dolarówpodczas gdy Ceny iPhone’a 16 Pro Max zaczynają się od 1199 dolarów. Pamiętaj, aby zajrzeć do Amazon, aby uzyskać najlepsze oferty na iPhone’y.
Przeczytaj także
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.