Czy jesteś na liście niegrzecznych czy miłych osób odpowiedzialnych za adopcję sztucznej inteligencji?

cyberfeed.pl 3 tygodni temu


W ciągu ostatniego roku sztuczna inteligencja (AI) sprawdziła się jako długoterminowa inwestycja dla przedsiębiorstw. Dostarcza na stół całą gamę doskonale opakowanych prezentów, co znacząco wpływa na produktywność, efektywność i automatyzację wszystkich funkcji biznesowych. Z prawie 40% firm na całym świecie już korzysta ze sztucznej inteligencji w jakiejś formie, Nie można zaprzeczyć, iż ma on zdolność zrewolucjonizowania operacji biznesowych.

Na przykład warsztat Świętego Mikołaja odniósłby korzyści z zastosowania sztucznej inteligencji w automatyzacji zamówień w łańcuchu dostaw, szybszej i dokładniejszej analizy danych z listy życzeń oraz śledzenia przedmiotów, które trafiły do ​​jego sań.

Aby mieć pewność, iż w pełni wykorzysta zalety sztucznej inteligencji, Święty Mikołaj wprowadzi ją na pokład, mając na uwadze wytyczne etyczne i odpowiedzialne praktyki. Ale czy ty? Niezależnie od tego, czy już to wprowadziłeś i chcesz mieć pewność, iż korzystasz ze sztucznej inteligencji w sposób odpowiedzialny, czy też jeszcze tego nie zrobiłeś i chcesz włączyć standardy etyczne do swojego planu – kończy się czas, aby znaleźć się na miłej liście Świętego Mikołaja przed Świętami Bożego Narodzenia.

Wejście w dobre księgi dzięki odpowiedzialnej adopcji

Odpowiedzialne wdrażanie sztucznej inteligencji to nie tylko unikanie zagrożeń, to także sposób na przygotowanie gruntu pod zrównoważony rozwój, wydajność i innowacje. jeżeli zdecydujesz się na modę na sztuczną inteligencję, nie zbudując solidnych podstaw i nie nakreślając jasnej strategii, na Twoją firmę może czekać niezliczona ilość zagrożeń. Naruszenia danych, wyzwania etyczne i straty finansowe to ryzyko, na jakie narażą się firmy ignorować znaczenie odpowiedzialnej adopcji.

Najskuteczniejszym sposobem wykorzystania sztucznej inteligencji w celu ograniczenia tych zagrożeń jest odpowiedzialny sposób, który nie jest tak łatwy jak podłączenie lampek choinkowych. Inteligentne i strategiczne wybory są kluczem do ochrony danych biznesowych i dostosowania inicjatyw AI do celów biznesowych.

Najważniejsze wskazówki Świętego Mikołaja dotyczące odpowiedzialnej adopcji

Podobnie jak pisanie świątecznej listy zakupów, dla wielu firm wdrożenie sztucznej inteligencji może być zbyt trudne na początek. Skoro jest tak wiele informacji, od czego chcesz zacząć?

Kluczem jest odepchnięcie strachu na bok i rozpoczęcie dowolnego rodzaju, choćby małego. Ci, którzy zaczną teraz i zainwestują w sztuczną inteligencję, pozostaną na czele konkurencji. Jednak podobnie jak Rudolph i jego załoga luka w sztucznej inteligencji jest realna i firmy, które nie dołączą teraz, zostaną w tyle. O czym zatem należy pamiętać, aby odpowiedzialnie wdrożyć sztuczną inteligencję?

  • Upewnij się, iż Twoje dane błyszczą jak bombka

Nieskazitelnie czyste dane mają najważniejsze znaczenie dla uzyskania wiarygodnych wniosków ze sztucznej inteligencji. Przygotowanie AI oznacza przygotowanie operacji biznesowych do łatwego zastosowania systemów AI, dlatego dane biznesowe muszą być dokładne, wolne od uprzedzeń i gotowe do działania.

W ten sam sposób, w jaki nie wysłałbyś Mikołajowi niezorganizowanej listy życzeń, nie przekazałbyś AI niechlujnych danych. Upewnienie się, iż dane są aktualne, wolne od błędów i duplikatów, ma najważniejsze znaczenie dla zapewnienia, iż ​​sztuczna inteligencja będzie dostarczać rzeczywistą wartość. Wiąże się to z oceną zasobów wewnętrznych i upewnieniem się, iż infrastruktura jest w stanie obsłużyć skalę i moc wymagań związanych ze sztuczną inteligencją. Bardziej elastyczne platformy chmurowe, takie jak AWS, Google Cloud i Azure, mogą pomóc w ekonomicznym skalowaniu sztucznej inteligencji w biznesie.

  • Przyjmij organizację na poziomie elfów

Szkolenia są kluczową częścią wdrażania sztucznej inteligencji. Czy myślisz, iż elfy Świętego Mikołaja powinny pakować prezenty bez uprzedniego przeszkolenia? Przygotowanie do korzystania ze sztucznej inteligencji jest niezbędne, aby umożliwić pracownikom zrozumienie płynących z niej korzyści i efektywne korzystanie z niej.

Ponieważ dotyczy to każdego zespołu w firmie, a nie tylko działu IT, cały personel musi być przygotowany na przyjęcie sztucznej inteligencji. Choć może się to wydawać kosztownym zadaniem, inwestowanie w ludzi pozwala na osiągnięcie wartościowych wyników przez sztuczną inteligencję. Zarządzanie zmianami to najważniejszy element przygotowania pracowników na zmiany niezbędne do wdrożenia sztucznej inteligencji. Kluczem do zapewnienia, iż ​​stanie się to atutem, jest wspieranie kultury gotowości i ciągłej zgodności.

Znajomość celów biznesowych i upewnienie się, iż strategia sztucznej inteligencji jest z nimi zgodna i przyczynia się do ich realizacji, jest kluczem do maksymalizacji jej możliwości. Niezależnie od tego, czy Twoim celem biznesowym jest poprawa obsługi klientów, automatyzacja powtarzalnych zadań czy personalizacja usług, użyj sztucznej inteligencji do realizacji tej strategii.

Nadanie priorytetu aplikacjom AI, które rozwiązują rzeczywiste problemy, a także zwiększają produktywność, jest kluczem do przyspieszenia rozwoju firmy. Potrzebujesz pomocy w rekomendowaniu produktów swoim klientom, aby zwiększyć sprzedaż? Jest to namacalny problem, który sztuczna inteligencja może rozwiązać za Ciebie. Podobnie jak przestrzeganie przepisu na pierniki, pieczenie strategicznego planu AI zapewni najlepsze produkty.

Tajna broń Świętego Mikołaja – Odpowiedzialna sztuczna inteligencja

Długoterminowy sukces jest wynikiem przyjęcia sztucznej inteligencji poprzez odpowiedzialne praktyki i mając na uwadze wytyczne etyczne. Wysokiej jakości dane dostosowane do celów biznesowych oraz przygotowana siła robocza są kluczem do prosperowania, a nie pozostawania w tyle.

Jeśli Mikołaj jest już na pokładzie, dlaczego Ty nie możesz? W końcu w ten sposób dostarcza prezenty z Bieguna Północnego pod twoje drzewko.

Znajdź się na fajnej liście w te Święta Bożego Narodzenia – zacznij od małych rzeczy, myśl na dużą skalę i bądź odpowiedzialny.

Kyle Hill jest dyrektorem ds. technologii w firmie Odpdostawca transformacji cyfrowej i brytyjski partner usługowy roku 2024 firmy Microsoft. Z siedzibą w Manchesterze oferuje chmurę publiczną i prywatną, zabezpieczenia, aplikacje biznesowe, usługi niskiego kodu i usługi danych tysiącom klientów, od przedsiębiorstw po małe i średnie firmy oraz organizacje sektora publicznego .



Source link

Idź do oryginalnego materiału