Dostawcy usług internetowych twierdzą, iż nie ma potrzeby wprowadzania nowych zasad obsługi klienta; wszystko jest świetne

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Stowarzyszenia branżowe zajmujące się usługami szerokopasmowymi i bezprzewodowymi w USA twierdzą, iż konkurencja zmusza je do dobrej obsługi klienta, co dla wielu klientów może być nowością. Komentarze są odpowiedzią na październikowe zapytanie FCC sprawdzanie jakości obsługi klienta dostawców usług internetowych i telefonicznych.

Ars Technica cytaty wniosek złożony przez NCTA – The Internet & Television Association, w którym stwierdzono, iż aby „przyciągnąć i utrzymać klientów, członkowie NCTA jako operatorzy telewizji kablowej nieustannie starają się zapewnić, iż świadczona przez nich obsługa klienta jest skuteczna i przyjazna dla użytkownika”.

USTelecom, do którego należą AT&T, Verizon, Frontier i SpaceX, mówią klienci już uzyskać „wysokiej jakości obsługę klienta” ze względu na „konkurencyjny rynek łączy szerokopasmowych”.

USTelecom ma również duże nadzieje związane z sztuczną inteligencją, która poprawi kwestie selekcji i routingu obsługi klienta:

Agenci korzystający z czatu AI z biegiem czasu będą coraz lepsi w szybszym reagowaniu na potrzeby klientów, a jeżeli dostawcy nie zapewnią obsługi klienta i opcji zaangażowania, jakich oczekują ich klienci, i nie rozwieją ich obaw, mogą niedługo odkryć, iż konsument nie jest już klientem i przeszedł na inną konkurencyjną ofertę.

Grupy opowiadające się za dostępnością dla osób niepełnosprawnych przestrzegały przed nadmiernym poleganiem na sztucznej inteligencji w zgłoszeniu odnotowany przez Ars, pismo„…nie wierzymy, iż są w stanie w pełni odtworzyć zróżnicowane doświadczenia komunikacyjne zapewniane przez agentów na żywo, szczególnie w przypadku złożonych zapytań lub wymagających wrażliwości kulturowej i językowej”.

Według zgłoszenia z ACA Connects, która reprezentuje głównie mniejszych, bardziej wiejskich dostawców usług telekomunikacyjnych, firmy te są zachęcane do świadczenia dobrych usług kosztami budowy i obsługi sieci. Twierdzą, iż sprawia to, iż „członkowie oraz inni dostawcy usług szerokopasmowych i kablowych starają się zarejestrować każde gospodarstwo domowe, które mijają, i zatrzymać każdego z nich”.

CTIA (reprezentująca AT&T, T-Mobile, Verizon i inne firmy w branży bezprzewodowej) – podkreśla w swoich komentarzach iż klienci są „dobrze poinformowani i uprawnieni”, aby wybierać usługi bezprzewodowe i „zmieniać dostawców w miarę ewolucji ich preferencji”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału