GN otwiera nowe biuro w Warszawie: Polska kluczowym ośrodkiem dla globalnych operacji

itreseller.com.pl 4 dni temu

GN Group, duńska firma specjalizująca się w rozwiązaniach audio, wideo i gamingowych, otworzyła nowe biuro w Warszawie. Nowa siedziba będzie wspierać globalne operacje firmy, do której należą takie marki jak Jabra i SteelSeries. Największy udział w strukturze zatrudnienia będzie miał dział IT.

Polska ma odgrywać dla GN strategiczną rolę dzięki lokalizacji oraz dostępności wykwalifikowanych specjalistów w obszarach IT, badań i rozwoju (R&D) oraz finansów. W 2022 roku firma uruchomiła w Warszawie centrum R&D i IT, które miało na celu zatrudnienie 100 osób w pierwszym roku działalności. Sukces tego przedsięwzięcia skłonił GN do dalszego rozwoju i stworzenia centrum usług finansowych. w tej chwili warszawski ośrodek zatrudnia ponad 300 osób, a globalnie zespoły GN liczą ponad 7 tys. pracowników.

Søren Jelert, CFO GN Group, podkreśla znaczenie Polski dla strategii firmy:

„Polska przyciąga nas nie tylko strategicznym położeniem, ale też dostępem do świetnie wykształconych specjalistów. Nowe biuro to krok ku większej integracji operacyjnej i lepszej obsłudze naszych klientów na całym świecie”.

W 2024 roku GN Store Nord osiągnęło globalne przychody na poziomie 18 mld koron duńskich (ok. 2,7 mld dol.), z czego 39% przychodów wygenerowano w Europie. EBIDTA wyniosła natomiast 2,2 mld DKK przy marży 12%, a zysk netto osiągnął poziom 1,1 mld DKK. W samej Polsce GN działa już od ponad 100 lat, startując jako przedsiębiorstwo telegraficzne.

Otwarcie nowego biura w Warszawie uświetniło wydarzenie z udziałem przedstawicieli centrali GN z Danii oraz lokalnych partnerów. Firma z optymizmem patrzy na przyszłość swojej działalności w Polsce, zapowiadając dalsze inwestycje i wsparcie dla lokalnej gospodarki.

„To dopiero początek kolejnego etapu naszej działalności” – podsumował Jelert.

Idź do oryginalnego materiału