Integracje enova365 z WMS, e-commerce i firmami kurierskimi
Integracje ze sklepami internetowymi – enova365 składa się z modułów, które dobierasz do potrzeb swojego biznesu. Jednym z nich jest dodatkowy moduł e-Sklep Konektor, który integruje (obecnie) Allegro, Baselinker, Magento, PrestaShop, Shoper, WooCommerce. Z pozostałymi rozwiązaniami oraz sklepami autorskimi można się zintegrować dzięki Web API. Ta funkcja pozwala na obsługę zamówień i kontrolę stanów magazynowych bezpośrednio w systemie ERP enova365.
Integracja z WMS – enova365 integruje się z rozwiązaniami klasy WMS, takimi jak ExpertWMS® czy AVOCADO Packing, służącymi do obsługi zarządzania gospodarką magazynową poprzez optymalizację wszystkich operacji: od przyjęcia towaru, przez jego składowanie i kompletację zamówień, aż po wysyłkę. Dzięki temu można zwiększyć wydajność pracy, usprawnić kompletację towaru oraz, dzięki zminimalizowaniu ryzyka błędów, zyskać pełną kontrolę nad stanami magazynowymi.
Integracja systemu ERP z systemem WMS na poziomie producenckim sprawia, iż dane w obu systemach są spójne i aktualne. Efektem jest zwiększenie wydajności operacyjnej, ograniczenie błędów oraz zapewnienie pełnej kontroli
nad stanami magazynowymi i realizacją zamówień.
Integracje z firmami spedycyjnymi – enova365 integruje się z takimi firmami kurierskimi, jak DHL, DPD, FedEx, InPost, Orlen Paczka, Pocztex, UPS i GLS.
Jak nasi klienci wykorzystali możliwości integracji enova365?
OneMoreBeer rośnie w siłę dzięki integracji ERP i WMS
OneMoreBeer, uruchomiona w 2022 r. przy wsparciu pionierskiego browaru rzemieślniczego PINTA, gwałtownie stała się największą hurtownią piw kraftowych w Polsce. Głównym celem firmy było zwiększenie efektywności zarządzania zapasami i łańcuchem dostaw, przyspieszenie kompletacji i wysyłki zamówień oraz zapewnienie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej.
Integracja systemu enova365 na poziomie producenckim ze specjalnym rozwiązaniem do zarządzania gospodarką magazynową zapewniła OneMoreBeer pełną kontrolę nad partiami i stanami magazynowymi, eliminując jednocześnie pomyłki podczas wydawania towaru. Dzięki temu, iż ERP da się rozbudowywać o nowe funkcje, firma może skupić się na rozwoju, bez obaw o wydajność systemu.
Transformacja sprzedaży B2B w Kamai dzięki ERP enova365
Grupa Kamai (Autoryzowany Partner Soneta X DEFT Sp. z o.o. Sp.k.), działająca od ponad 20 lat na europejskim rynku B2B, usprawniła sprzedaż dzięki kompleksowemu wdrożeniu systemu ERP enova365. Głównymi celami wdrożenia były lepsze zarządzanie złożonymi procesami sprzedaży B2B, optymalizacja obsługi klienta i integracja danych z różnych źródeł. Dzięki tym zmianom środowisko pracy miało stać się spójne i wydajne.
Aktualnie w module Serwis systemu enova365 jest dostępna cała obsługa posprzedażowa, w tym zwroty i reklamacje. Integracja systemu z kanałami B2B i B2C znacznie ułatwia i przyspiesza pracę.
ERP w detektywistycznym e-commerce – wdrożenie w sieci Spy Shop
Spy Shop (Autoryzowany Partner Soneta Comp-Tech Sp. z o.o.) to firma z branży detektywistycznej, która zdecydowała się na kompleksowe wdrożenie systemu enova365, aby bezproblemowo zarządzać wieloma kanałami sprzedaży i skomplikowanymi procesami biznesowymi. Celem było stworzenie zintegrowanego środowiska, które wspierałoby całą działalność – od zamówienia po wysyłkę i obsługę posprzedażową.
Najważniejszym elementem wdrożenia było uruchomienie centralnego rejestru zamówień, który umożliwia koordynację zamówień i optymalizację kosztów dystrybucji. Dzięki integracji enova365 z platformą sklepu internetowego i platformami firm kurierskich obsługa sprzedaży wysyłkowej jest płynna i szybka.
Sail Service stawia na automatyzację sprzedaży i magazynu z enova365
Sail Service (Autoryzowany Partner Soneta XLE Sp. z o.o.), firma z branży produkcji i sprzedaży żagli oraz akcesoriów żeglarskich, rozwinęła swój moduł handlowo-magazynowy dzięki wdrożeniu systemu enova365. Celem było wsparcie procesów sprzedażowych i magazynowych zapewniające płynność działania i efektywną obsługę rosnącej liczby zamówień.
Wdrożenie enova365 pozwoliło firmie Sail Service usprawnić realizację zleceń produkcji oraz dostaw żagli i pokrowców.
Jeden wspólny element, który zmienia wymiar biznesu
Co łączy sprawnie działające e-commerce w różnorodnych firmach opisanych powyżej? To system ERP enova365, który jest skalowalny, niezawodny i zawsze zgodny z przepisami.
System ERP enova365 to rdzeń efektywnego e-commerce, który scala najważniejsze obszary działalności firmy – od sprzedaży, poprzez magazyn i finanse, po obsługę klienta i logistykę. Dzięki integracjom z platformami sprzedażowymi, systemami WMS i firmami kurierskimi zapewnia pełną automatyzację i synchronizację procesów, pozwala oszczędzić czas oraz eliminuje manualne czynności i minimalizuje ryzyko błędów.
Przykłady wdrożeń enova365 pokazują, iż ten elastyczny system nie tylko efektywnie obsługuje zamówienia, ale także umożliwia kontrolę stanów magazynowych, szybkie raportowanie i strategiczne zarządzanie biznesem. System ERP enova365 to istotny łącznik technologii i procesów, który pozwala e-commerce rosnąć sprawnie, automatycznie i bezpiecznie.
Artykuł pochodzi z e-booka „Dochodowy e-commerce 2025”. Kliknij w baner i pobierz.