Marka Bosch, ElektroEko i Tomasz Rożek łączą siły, aby edukować o recyklingu elektrośmieci

techno-senior.com 1 tydzień temu
Zdjęcie: Bosch


Marka Bosch i ElektroEko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego zainicjowały kampanię edukacyjną promującą świadome postępowanie ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat zagrożeń związanych z elektroodpadami oraz wskazanie prostych sposobów ich adekwatnego oddawania. Ambasadorem kampanii jest Tomasz Rożek – dziennikarz naukowy i założyciel Fundacji Nauka. To Lubię. Recykling elektrośmieci to szansa dla środowiska. Elektrośmieci to źródło elektro surowców, które mogą być wykorzystane ponownie i oszczędzić zasoby ziemi. Dlatego tak ważne jest, byśmy wiedzieli, […]
Idź do oryginalnego materiału