Od 2006 roku działamy pod marką Infobrokerska.pl, zapewniając naszym klientom szeroko zakrojone wsparcie w zakresie wyszukiwania, weryfikowania i analizowania informacji. Z jednej strony, realizujemy dopasowane do indywidualnych potrzeb projekty z obszaru badania i analizy rynku. Z drugiej strony, dzielimy się naszą ekspercką wiedzą i uczymy, z jakich źródeł oraz w jaki sposób można skutecznie pozyskiwać rzetelne informacje.
Są to dwa bardzo różne rodzaje wsparcia, które rozwijają się i mogą być wdrażane niezależnie od siebie. Przyszedł więc czas na ich rozdzielenie, aby ułatwić Ci komunikację i codzienną współpracę z nami.
Sięgając po ofertę marki Infobrokerska.pl, możesz wziąć udział w wielu praktycznych szkoleniach i webinarach – bezpłatnych i komercyjnych, otwartych i zamkniętych. Zobacz kalendarz szkoleń otwartych!
Pod marką MarketHub.pl znajdziesz natomiast szeroki wachlarz badań i analiz rynku oraz konkurencji, a także research, czyli usługi infobrokerskie. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc pod szyldem MarketHub!
MarketHub
Jeśli nie jesteś zainteresowany szkoleniami lub nie masz czasu w samodzielne wyszukiwanie i weryfikowanie informacji, z pomocą przyjdzie MarketHub. W ofercie naszej nowej marki znajdziesz usługi badawcze i analityczne skrojone na miarę potrzeb Twojej firmy, w tym:
- badania i analizy rynku,
- badania i analizy konkurencji,
- badania i analizy dla start-upów,
- usługi doradcze,
- research dla biznesu.
Zarówno Infobrokerska.pl, jak i MarketHub pozostają w strukturach Infomedia Group. Nad realizacją wszystkich projektów oraz nad dalszym rozwojem obu marek niezmiennie czuwa ten sam zespół. Tworzą go założycielki i właścicielki, Patrycja Hrabiec-Hojda i Justyna Trzeciakowska, a także nasi doświadczeni analitycy, badacze i infobrokerzy.
Infomedia Group
W portfolio grupy Infomedia Group, oprócz Infobrokerska.pl oraz MarketHub, funkcjonuje również marka OSINTBase. To jedna z największych baz danych dotyczących OSINT. Znajdziesz w niej tysiące źródeł informacji oraz liczne narzędzia gotowe do natychmiastowego wykorzystania w białym wywiadzie.
Kolejną marką Infomedia Group jest Google Hacking – to właśnie tutaj zapoznasz się z wydaną przez nas książką „Google Hacking. Jak szukać w Google, aby zarabiać pieniądze, budować biznes i ułatwić sobie pracę”. Publikacja ta jest jedynym na polskim rynku tak obszernym i kompleksowym poradnikiem o praktycznych aspektach korzystania z wyszukiwarki Google i poszukiwania informacji w Internecie.
Rynek Informacji
W ekosystemie zarządzanym przez Patrycję i Justynę funkcjonuje również Fundacja na Rzecz Rozwoju Rynku Informacji i Społeczeństwa Informacyjnego „INFOBROKERSKA” wraz z prowadzonym przez nią portalem Rynek Informacji, gdzie znajdziesz mnóstwo porad, narzędzi, źródeł i wskazówek z tematyki OSINT i wyszukiwania informacji.
Zapraszamy do współpracy z naszą nową marką: MarketHub!
Porozmawiajmy, w jaki sposób skrojone na miarę usługi infobrokerskie oraz badania i analizy rynku mogą pomóc Twojej firmie w dalszym rozwoju.
Zadzwoń lub napisz do nas:
(+48) 503 666 166, (+48) 668 759 555
info@infobrokerska.pl