Nic nie ogłosiło nowej wersji swojego Telefon 2A Plus charakteryzujące się spersonalizowanym, świecącym w ciemności projektem i opakowaniem, stworzonym częściowo przez niektórych z „najbardziej utalentowanych zwolenników” firmy. Wersja społecznościowa Phone 2A Plus to wyniku konkursu zorganizowanego przez firmę zachęcanie swojej społeczności do „zbudowania telefona według własnej wyobraźni”.
Wersja społecznościowa Phone 2A Plus to pierwszy „duży projekt pilotażowy mający na celu współtworzenie sprzętu” firmy Nothing, jak twierdzi firma, i zaowocował ponad 900 wpisami od społeczności, dostosowującymi wszystko, od wyglądu po sposób, w jaki będzie sprzedawany. Telefon będzie można kupić od 12 listopada na stronie Nothing za 399 dolarów, ale jego liczba będzie ograniczona do zaledwie 1000 sztuk.
Świecące wykończenie Phone (2a) Plus Community Edition nie pobiera żadnej energii.Obraz: Nic
Koncepcja zaktualizowanego projektu Phone 2A Plus Community Edition została stworzona przez Astrid Vanhuyse i Kenta Akasaki i zrealizowany dzięki współpracy z Adamem Batesem z Nothing i Lucy Birley. Funkcjonalność telefonu, w tym trzy paski świetlne wokół tylnych aparatów, nie uległa zmianie. Ale tył telefonu jest teraz zabarwiony zielonym fosforyzującym materiałem, który „emituje delikatny blask w ciemnym otoczeniu” przez wiele godzin, jak twierdzi Nothing, a ładowanie wymaga jedynie światła dziennego.
Świecące w ciemności akcenty zostały przeniesione na nowe opakowanie Phone 2A Plus Community Edition, które zostało na nowo zinterpretowane przez Iana Henry’ego Simmondsa z elementami odblaskowymi i makrofotografią samego telefonu.
Wersja społecznościowa Phone (2a) Plus będzie zawierać także kolekcję nowych pasujących tapet.Obraz: Nic
Zainspirowany oryginalnym osprzętem telefonu, Andres Mateos i Projektanci systemu Nothing wykorzystali połączenie narzędzi projektowych i sztucznej inteligencji, aby stworzyć nowy zestaw sześciu pasujących tapet o nazwie „Connected Collection”, który zostanie dołączony do Phone 2A Plus Community Edition. W końcu, Sonya Palma stworzył nowy „Znajdź swoje światło. Uchwyć swoje światło” kampanii marketingowej, która będzie wykorzystywana do promocji Edycji Społecznościowej.