Nowe przewodniki Amazon dotyczące sztucznej inteligencji mogą pomóc kupującym znaleźć to, czego potrzebują

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Amazon ma nowe narzędzie zakupowe, które wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby pomóc klientom gwałtownie znaleźć produkty na podstawie konkretnych, potrzebnych im funkcji. „Przewodniki zakupowe” oparte na sztucznej inteligencji są w tej chwili wprowadzane w USA w mobilnej witrynie internetowej Amazon oraz w aplikacjach na iOS i Androida, prezentując użytkownikom bardziej dostosowane informacje o produktach i rekomendacje podczas przeglądania.

Amazon poinformował w swoim ogłoszeniu, iż przewodniki AI są dostępne dla ponad 100 rodzajów produktów, w tym telewizorów, słuchawek, butów do biegania, produktów do pielęgnacji skóry i innych. Według Amazona powinny zawierać „treści edukacyjne” na temat tych produktów wraz ze spostrzeżeniami klientów, które „pomogą w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych”.

Na przykład wybranie przewodnika zakupowego słuchawek wyświetli wybór produktów rekomendowanych na podstawie popularności, opinii klientów i ceny. Poniżej znajdują się opcje wyboru „czynników do rozważenia”, które pozwalają podzielić produkty na określone kategorie według takich czynników, jak marka, przypadek użycia (sport, gry, studenci) lub typ łączności (przewodowa, bezprzewodowa, USB).

Zasadniczo jest to bardziej wizualny sposób filtrowania produktów w porównaniu do wyczerpujących menu z polami wyboru, które znamy. Powinno to pomóc użytkownikom lepiej zrozumieć, jakie funkcje są dostępne w produktach, o których kilka wiedzą, i co te funkcje tak naprawdę oznaczają, zamiast po prostu stanąć przed ścianą opcji. Interfejs użytkownika zajmuje jednak znacznie więcej miejsca na ekranie i nie jest jasne, czy użytkownicy mogą wyłączyć tę funkcję, jeżeli stanie się ona irytująca.

Przewodniki zakupowe AI będą automatycznie wyświetlane w przypadku automatycznie uzupełnianych sugestii w wyszukiwaniu „w stosownych przypadkach”, według Amazon lub może być zbadane bezpośrednio tutaj aby zobaczyć, jakie przewodniki są dostępne. Kliknięcie karty „Kontynuuj zakupy” na stronie głównej Amazon spowoduje również wyświetlenie przewodników zakupowych AI, które odnoszą się do ostatnich zakupów.



Source link

Idź do oryginalnego materiału