
le opublikowało serię krótkich reklam wideo na brytyjskim kanale YouTube, pokazujących najważniejsze funkcje iPhone’a.
Każdy spot trwa ok. 13 sekund i ma formę tekstowych komunikatów.
Zaprezentowane funkcje:
- Find My – lokalizowanie dziecka przez rodziców.
- Stolen Device Protection – dodatkowe zabezpieczenia konta Apple w razie kradzieży iPhone’a.
- Ceramic Shield – szkło w iPhonie 16 „2x bardziej wytrzymałe niż inne szkła telefonów”.
- App Store – każda aplikacja przechodzi automatyczną i ręczną kontrolę antymalware’ową.
Reklamy kończą się hasłem: „There’s more to iPhone”, prowadzącym do strony Apple, na której opisano więcej funkcji telefona. Spoty są przeznaczone do emisji na YouTube i mediach społecznościowych.
Jeśli artykuł Nowe reklamy Apple prezentują najważniejsze funkcje iPhone’a nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.