W dzisiejszym odcinku podcastu wracamy do tego, co toksyczne i społecznie szkodliwe w komercyjnym internecie. Socjolog internetu Marta Klimowicz nie łudzi się, iż odpowiedź na kryzys zaufania do mediów społecznościowych i targetowanej reklamy wyjdzie z rynku. Nie ma takiego skandalu, którego inwestorzy Doliny Krzemowej nie przełkną w imię krociowych zysków. Ale w grze są też ludzie: organizacje społeczne, oddolne ruchy i demokratyczne instytucje. Jaka będzie ich odpowiedź?
Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
panoptykon.org 2 lat temu
- Strona główna
- Prywatność
- Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
Powiązane
Twój oddech jest jak odcisk palca. Może zdradzić emocje
1 miesiąc temu
Hunchly – narzędzie OSINT do dokumentowania działań online
1 miesiąc temu
OSINT jako narzędzie dla administracji publicznej
1 miesiąc temu
Dlaczego warto używać OSINT w marketingu?
2 miesięcy temu
OSINT w e-commerce: jak wykorzystać biały wywiad do zdobycia...
2 miesięcy temu
Narzędzia OSINT w praktyce – zadania, zastosowania i wyzwani...
2 miesięcy temu
Polecane
Patriot-Memory-prezentuje-PV593-Gen5-SSD
2 dni temu
Patriot-prezentuje-trzy-nowe-moduły-pamięci-DDR5
1 tydzień temu