W dzisiejszym odcinku podcastu wracamy do tego, co toksyczne i społecznie szkodliwe w komercyjnym internecie. Socjolog internetu Marta Klimowicz nie łudzi się, iż odpowiedź na kryzys zaufania do mediów społecznościowych i targetowanej reklamy wyjdzie z rynku. Nie ma takiego skandalu, którego inwestorzy Doliny Krzemowej nie przełkną w imię krociowych zysków. Ale w grze są też ludzie: organizacje społeczne, oddolne ruchy i demokratyczne instytucje. Jaka będzie ich odpowiedź?
Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
panoptykon.org 2 lat temu
- Strona główna
- Prywatność
- Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
Powiązane
Hunchly – narzędzie OSINT do dokumentowania działań online
1 tydzień temu
OSINT jako narzędzie dla administracji publicznej
3 tygodni temu
Dlaczego warto używać OSINT w marketingu?
1 miesiąc temu
OSINT – nowość czy coś co istnieje od lat?
1 miesiąc temu
Polecane
Jaki internet światłowodowy wybrać do domu? Sprawdzamy
1 tydzień temu
Orange obniża ceny roamingu. Nowe limity i niższe stawki
4 tygodni temu
Kingston-FURY-Renegade-G5-SSD
1 miesiąc temu
Predator ES Storm – hulajnoga idealna na prezent
1 miesiąc temu