W dzisiejszym odcinku podcastu wracamy do tego, co toksyczne i społecznie szkodliwe w komercyjnym internecie. Socjolog internetu Marta Klimowicz nie łudzi się, iż odpowiedź na kryzys zaufania do mediów społecznościowych i targetowanej reklamy wyjdzie z rynku. Nie ma takiego skandalu, którego inwestorzy Doliny Krzemowej nie przełkną w imię krociowych zysków. Ale w grze są też ludzie: organizacje społeczne, oddolne ruchy i demokratyczne instytucje. Jaka będzie ich odpowiedź?
Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
panoptykon.org 2 lat temu
- Strona główna
- Prywatność
- Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
Powiązane
Zmęczenie technologią? Poznaj ruch slow tech
3 tygodni temu
Wielka inwigilacja. Jak rosyjscy hakerzy przejęli kontrolę n...
2 miesięcy temu
Czy smart glasses (inteligentne okulary) to rewolucja pracy ...
2 miesięcy temu
Sędzia Gąciarek zapytany o to czy wydawał decyzje ws. inwigi...
2 miesięcy temu
Polecane
Pocketbook InkPoster to cyfrowy plakat z akumulatorem
12 godzin temu