W dzisiejszym odcinku podcastu wracamy do tego, co toksyczne i społecznie szkodliwe w komercyjnym internecie. Socjolog internetu Marta Klimowicz nie łudzi się, iż odpowiedź na kryzys zaufania do mediów społecznościowych i targetowanej reklamy wyjdzie z rynku. Nie ma takiego skandalu, którego inwestorzy Doliny Krzemowej nie przełkną w imię krociowych zysków. Ale w grze są też ludzie: organizacje społeczne, oddolne ruchy i demokratyczne instytucje. Jaka będzie ich odpowiedź?
Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
panoptykon.org 2 lat temu
- Strona główna
- Prywatność
- Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
Powiązane
Dlaczego warto używać OSINT w marketingu?
21 godzin temu
OSINT – nowość czy coś co istnieje od lat?
1 tydzień temu
Ryzyka publikacji zdjęć dzieci w internecie
3 tygodni temu
10 narzędzi automatyzujących OSINT
4 tygodni temu
Francja nadkłada na Apple karę w wysokości 150 milinów Euro
1 miesiąc temu
Polecane
Predator ES Storm – hulajnoga idealna na prezent
1 dzień temu
Hulajnogi elektryczne – mobilność, wygoda i ekologia
1 dzień temu