W dzisiejszym odcinku podcastu wracamy do tego, co toksyczne i społecznie szkodliwe w komercyjnym internecie. Socjolog internetu Marta Klimowicz nie łudzi się, iż odpowiedź na kryzys zaufania do mediów społecznościowych i targetowanej reklamy wyjdzie z rynku. Nie ma takiego skandalu, którego inwestorzy Doliny Krzemowej nie przełkną w imię krociowych zysków. Ale w grze są też ludzie: organizacje społeczne, oddolne ruchy i demokratyczne instytucje. Jaka będzie ich odpowiedź?
Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
panoptykon.org 2 lat temu
- Strona główna
- Prywatność
- Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
Powiązane
Jak InPost zrobił wyciek danych Niebezpiecznikowi
1 miesiąc temu
Tarot na co dzień (17.09)
2 miesięcy temu
Dlaczego rządowe strony pozwalają big techom śledzić polskic...
2 miesięcy temu
Rząd rozszerzy inwigilację? Siemoniak chce nowych uprawnień ...
2 miesięcy temu
Tryb prywatny (incognito) bez tajemnic
2 miesięcy temu
4 podcasty o OSINT
2 miesięcy temu
Polecane
Jaka deskorolka do jazdy po mieście?
5 dni temu
QNAP TS-216G w domu? To idealny pierwszy serwer NAS
2 tygodni temu
Kingston i MSI ustanawiają rekord OC pamięci DDR5-12196
2 tygodni temu