Patronat IAB Polska: MEETUP 404: Future of Marketing w Warszawie

iab.org.pl 4 godzin temu

Tegoroczna edycja poświęcona będzie najważniejszym trendom i wyzwaniom, które kształtują branżę: sztucznej inteligencji, kreatywności, gamingowi, a także nowym trendom technologicznym i konsumenckim.

Wśród prelegentów i panelistów znaleźli się przedstawiciele największych marek i agencji, m.in.:

  • Nikodem Witkowski (Meta)
  • Alicja Wójcik-Gołębiowska (Ryanair)
  • Justyna Dzikowska (Brand24)
  • Arkadiusz Szulczyński
  • Karolina Bąkowska (better gaming agency)

Konferencja skierowana jest do specjalistów i menedżerów marketingu na każdym etapie kariery – od osób rozpoczynających swoją drogę zawodową po liderów odpowiedzialnych za strategie największych marek.

Organizatorzy podkreślają, iż MEETUP 404 to nie tylko inspirujące prelekcje i dyskusje, ale także wyjątkowa okazja do networkingu z ekspertami i praktykami branży.

20 listopada 2025, godz. 15:00

Warszawa, CeNT UW (ul. Banacha 2c) oraz online

Bilety dostępne są pod linkiem: https://app.evenea.pl/event/meetup404-future-of-marketing/


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Idź do oryginalnego materiału