Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

iab.org.pl 4 godzin temu

Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych w świecie, w którym dane, sztuczna inteligencja i nowe kanały komunikacji zmieniają zasady gry? O tym, czy stoimy u progu rewolucji w efektywności marketingu, czy raczej wchodzimy w kolejny etap jej ewolucji, będą dyskutować eksperci branży podczas konferencji „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”.

Program konferencji skoncentruje się na kluczowych wyzwaniach współczesnego marketingu: wykorzystaniu danych i AI, synergii kanałów komunikacji, wykorzystaniu retail media i danych transakcyjnych, a także roli kreacji i emocji w budowaniu skutecznych kampanii. Eksperci z największych firm mediowych, technologicznych i badawczych podzielą się praktycznymi przykładami i inspiracjami z rynku.

Wydarzenie odbędzie się 27 listopada 2025 r. w Warszawie. Organizatorem jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.

– Efektywność w marketingu przestała być prostym równaniem. Dziś to połączenie danych, emocji i doświadczenia. Chcemy wspólnie z liderami rynku odpowiedzieć na pytanie, czy stoimy u progu prawdziwej rewolucji, czy raczej kolejnego etapu ewolucji mediowej efektywności – mówi Katarzyna Tulej-Tretyn, organizatorka konferencji re58.

Wydarzenie skierowane jest do marketerów, partnerów mediowych, pracowników re58. Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie: Konferencje|Re 58


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Idź do oryginalnego materiału