Phil Schiller wyjaśnia, w jaki sposób zewnętrzne sklepy z aplikacjami narażają użytkowników iPhone’a na ryzyko

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


W zeszłym tygodniu Apple wypuściło ok różnorodne ogłoszenia o zmianach jakie nadejdą w App Store i iPhone’ie w Unii Europejskiej. Apple wprowadza te zmiany z tego powodu musi przestrzegać ustawy o rynkach cyfrowych, a z nowego wywiadu ze specjalistą Apple Philem Schillerem jasno wynika, iż ​​Apple ma poważne obawy co do zmian.

W wywiadzie z Szybka FirmaSchiller przyznał, iż zmiany, takie jak alternatywne rynki aplikacji i opcje zakupów w aplikacji, oznaczają, iż programiści mają nowe możliwości wyboru. Wybory te wiążą się jednak z ryzykiem.

„Nowe regulacje, choć dają deweloperom nowe możliwości, niosą ze sobą także nowe zagrożenia. Nie da się tego obejść. Dlatego robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować to ryzyko dla wszystkich” – wyjaśnił Schiller.

Rynki aplikacji innych firm również udostępnią iPhone’owi treści, na które Apple wcześniej nie zezwalało. „Ostatecznie są rzeczy, których nie dopuściliśmy do naszego App Store – rzeczy, które naszym zdaniem nie byłyby bezpieczne i odpowiednie” – powiedział Schiller Szybka Firma. „To nie będzie nasza decyzja, czy te inne rynki będą miały takie same warunki i ograniczenia”.

Następnie wyjaśnił, w jaki sposób zwiększa to ryzyko dla użytkowników:

„Przez ponad 15 lat, jak mówi Schiller, „otrzymywaliśmy wiele uwag od rodzin, rządów na temat tego, co musimy zrobić, aby albo nie zezwalać na pewne rodzaje niewłaściwych treści w naszym sklepie App Store, albo dać użytkownikom kontrolę nad tym doświadczeniem, aby zdecydować, co jest dla siebie najlepsze – i mamy w tym zakresie zasady” – mówi Schiller. „Te zasady nie będą miały zastosowania na innym rynku, chyba iż zdecydują się stworzyć własne zasady, [with] niezależnie od kryteriów, jakie wymyślą. Czy zwiększa to ryzyko, iż użytkownicy i rodziny zetkną się z nieodpowiednimi treściami lub innymi doświadczeniami? Tak.”

W szczególności Schiller martwi się aplikacjami, które to zrobią tylko być dostępne na zewnętrznych rynkach aplikacji. „Takie sytuacje zmuszą wielu użytkowników do powiedzenia „OK” rynkom, nie mając o nich zbyt dużej wiedzy” – powiedział Schiller.

Zdecydowanie warto zapoznać się z pełnym wywiadem i można to zrobić znaleźć w Szybka Firma.

Podążaj za Chancem: Wątki, Świergot,

I Mastodont.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.





Source link

Idź do oryginalnego materiału