Rada Hillingdon przeznacza 9 milionów funtów na modernizację technologiczną w strategii cyfrowej

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Rada Hillingdon zainwestuje 9 milionów funtów w poprawę dostępu mieszkańców do usług w ramach nowej strategii cyfrowej na następne trzy lata.

Uzgodniono w dniu 10 października, strategia określa cztery główne zasady, które obejmują ustalanie priorytetów dla potrzeb mieszkańców, stosowanie elastycznego podejścia do realizacji, dostarczanie nowych modeli biznesowych opartych na danych oraz przyjęcie podejścia „jednej rady” poprzez tworzenie zespołów projektowych i wspólne cele.

Strategia utworzy także pięć odrębnych strumieni pracy, które domyślnie skupią się odpowiednio na budowaniu usług online; pozyskiwanie lepszych danych w celu podejmowania lepszych decyzji; modernizacja infrastruktury i systemów komunalnych; budowanie potencjału cyfrowego i włączenie społeczne; i dostarczanie miejsca cyfrowego.

Poprzez te zasady i sposoby działania rada zachodniego Londynu będzie dążyć do ulepszenia doświadczeń mieszkańców podczas uzyskiwania dostępu do usług i informacji, aby mogli gwałtownie przeprowadzać podstawowe transakcje i kontaktować się z urzędem tylko raz; stworzyć nowoczesną, wykwalifikowaną cyfrowo kadrę samorządową; i zrozumieć potrzeby mieszkańców poprzez wykorzystanie analiz danych do kształtowania usprawnień usług.

Strategia będzie w dalszym ciągu miała na celu poprawę usług przy jednoczesnym utrzymaniu lub obniżeniu kosztów ogólnych.

„Chociaż do tej pory wprowadziliśmy już wiele usprawnień cyfrowych, ta nowa strategia i inwestycja o wartości 9 milionów funtów w technologie cyfrowe znacząco urzeczywistnią naszą wizję bycia bardziej cyfrową samorządem i ogromnie poprawią jakość naszych mieszkańców, gości, firm i doświadczenie personelu” – powiedział radny Douglas Mills, członek gabinetu Hillingdon ds. usług korporacyjnych.

„Dokument zapewnia szerokie, nadrzędne ramy skutecznego planowania biznesowego i skutecznego zarządzania wynikami w gminie, aby stymulować transformację usług, aby w dalszym ciągu spełniać zmieniające się potrzeby i oczekiwania naszych mieszkańców oraz umożliwiać ludziom szybsze i skuteczniejsze zawieranie transakcji z radą .”

Zgodnie z samym dokumentem strategicznym, domyślne udostępnienie usług online będzie obejmowało modernizację strony internetowej rady, tak aby była zrozumiała, a użytkownicy mogli łatwo znaleźć potrzebne informacje bez konieczności kontaktowania się z urzędem. Dodał, iż witryna będzie dostępna za pośrednictwem pojedynczego logowania, a użytkownicy będą mogli dotrzeć tam, gdzie powinni, w ciągu dwóch lub trzech kliknięć.

Płatności za wszystkie płatne usługi będą również dokonywane online, dzięki czemu samorząd będzie bezgotówkowy dla wszystkich mieszkańców oprócz tych najbardziej bezbronnych.

W sprawie wykorzystania danych przez Hillingdon dodał, iż zaprojektuje dane w swoich systemach, tak aby łatwiej było je łączyć i analizować, a także współpracować z dostawcami w celu uzyskania lepszego dostępu do naszych własnych danych; udoskonalić swoją hurtownię danych, aby dostarczać spostrzeżeń i zyskać „jedny obraz klienta”; oraz wykorzystaj uczenie maszynowe (ML) i sztuczną inteligencję (AI), aby poprawić doświadczenia klientów i zwiększyć efektywność samorządu.

Wysiłki rady w zakresie gromadzenia i gromadzenia danych zostaną wykorzystane na przykład do śledzenia wydajności aktywów, takich jak kotły w mieszkaniach komunalnych, zużycia energii i systemów zrównoważonego zarządzania energią.

Rada przeprowadzi także program oczyszczania i redukcji danych, aby wyeliminować duplikaty zapisów i zapewnić możliwość wyodrębnienia danych oraz ich dokładność.

Aby zmodernizować swoje systemy i infrastrukturę, strategia zobowiązała radę do opracowania „jasnej wizji architektonicznej i mapowania dla wszystkich systemów technologicznych rady”, co obejmie budowanie punktów integracji i automatyzację obecnych systemów, przy jednoczesnym zapewnieniu, iż wszelkie nowo zakupione systemy będą korzystać z otwartego systemu aplikacyjnego interfejsy (otwarte API), aby ułatwić ich przyszłą integrację.

Będzie się to wiązało również z „przeglądem i odświeżeniem” wszystkich systemów back-office, aby można je było przenieść na „nowoczesną technologię opartą na chmurze”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału