Grafika pudełkowa nadchodzącej karty graficznej GALAX GeForce RTX 5080 „Blackwell” ma wiele do powiedzenia na temat architektury graficznej, nie pomijając przy tym żadnych jednoznacznych wzmianek. Na przodzie pudełka widnieje zakapturzona ludzka twarz – nic nadzwyczajnego, dopóki nie zaczniesz zwracać uwagi na szczegóły. Połowa twarzy składa się z trójkątów płynących w stronę twarzy, podczas gdy druga połowa składa się z niebieskiego strumienia światła, co jakby miało oznaczać, iż jest rysowana zasadniczo inną metodą niż „trójkąty”.
Trójkąty reprezentują tutaj klasyczną grafikę rastrową 3D, podczas gdy druga, przypominająca ducha połowa, oznacza renderowanie neuronowe. Tutaj robi się ciekawie. Obydwa rodzaje renderowania są stosowane do tej samej klatki, dlatego renderowanie neuronowe zasadniczo różni się od DLSS 3 Frame Generation, technologii rysującej alternatywne klatki przy użyciu przepływu optycznego, wektorów ruchu i sztucznej inteligencji. Renderowanie neuronowe wydaje się, przynajmniej na podstawie grafiki pudełkowej GALAX, technologią działającą w czasie rzeczywistym, gdzie niektóre elementy, fragmenty lub szczegóły klatki są renderowane przez generatywną sztuczną inteligencję, a inne przez rastrową grafikę 3D.