Salesforce i OpenAI rozszerzają partnerstwo – Agentforce 360 w ChatGPT i nowe integracje ze Slackiem

itreseller.com.pl 1 miesiąc temu

Salesforce i OpenAI ogłosiły rozszerzenie partnerstwa, które wprowadzi platformę Agentforce 360 do środowiska ChataGPT oraz szereg integracji z narzędziami biznesowymi, w tym ze Slackiem. Firmy zapowiadają ponadto prostszy dostęp do danych CRM, wizualizacji Tableau i agentów AI, a także nowe doświadczenia zakupowe oparte na standardzie Instant Checkout.

Ogłoszenie obejmuje udostępnienie aplikacji Agentforce 360 w ChacieGPT, co pozwoli użytkownikom zadawać pytania o dane sprzedażowe, przeglądać rozmowy z klientami i tworzyć wizualizacje w Tableau dzięki prostych promptów. Partnerstwo przewiduje także możliwość wykorzystania najnowszych modeli OpenAI, w tym GPT‑5, do tworzenia agentów i zapytań w ramach platformy Salesforce. Według firm, połączenie pionierskich modeli OpenAI z opartym na danych workflow Salesforce ma wspierać pracę zespołów bezpośrednio w narzędziach, z których korzystają na co dzień.

W zakresie e‑commerce Salesforce zapowiedziało integrację Agentforce Commerce z Agentic Commerce Protocol (ACP), który obsługuje funkcję Instant Checkout w ChacieGPT, umożliwiając sprzedawcom dotarcie do setek milionów potencjalnych klientów przy zachowaniu pełnej kontroli nad zamówieniami, płatnościami, realizacją i relacjami z nabywcami. Równolegle „ChatGPT dla Slack” wprowadza model bezpośrednio do środowiska pracy, oferując generowanie treści, wyciąganie wniosków i podsumowania rozmów, a wyszukiwanie na Slacku zasilane jest danymi z narzędzi połączonych z ChatemGPT. Deweloperzy zyskają też na Slacku dostęp do Codexa, który na podstawie kontekstu dyskusji potrafi wybrać środowisko i zwrócić link do gotowego zadania w Codex Cloud.

Firmy podkreślają skalę połączonych rozwiązań – mowa o ponad 800 mln użytkowników i 5,2 mld wiadomości tygodniowo – oraz skupienie na pracy „w obrębie rozmów”, z bezpiecznym dostępem do pełnego stosu korporacyjnego.

„Nasze partnerstwo z Salesforce polega na zintegrowaniu narzędzi, z których ludzie korzystają na co dzień, aby lepiej współdziałały” – powiedział Sam Altman, współzałożyciel i CEO OpenAI. Marc Benioff, CEO Salesforce. „Łącząc wiodącą sztuczną inteligencję z najlepszym na świecie CRM opartym na AI, tworzymy zaufaną bazę, która przekształca firmy w przedsiębiorstwa napędzane zintegrowanymi możliwościami środowiska AI”.

Modele OpenAI są już dostępne w Agentforce; szczegóły dostępności aplikacji Agentforce 360 i Agentforce Commerce w ChatGPT mają zostać ogłoszone w kolejnych miesiącach, natomiast ChatGPT i Codex są już dostępne w obrębie Slacka.

Idź do oryginalnego materiału