W czternastym odcinku podcastu rozmawiamy o mechanical sympathy. Omawiamy co to takiego ta sympatia człowieka/developera do maszyny i czy każdemu to do szczęścia potrzebne. Zastanawiamy się czy programista JS musi wiedzieć co w CPU piszczy i czy dokłada znajomość sprzętu nie skończy się hackami i nieczytelnym kodem. Końcówka odrobinę nostalgiczna.
Linki:
Review silników do gier - http://fabiensanglard.net/ System dla policji - https://medium.freecodecamp.org/how-i-replicated-an-86-million-project-in-57-lines-of-code-277031330ee9, https://medium.com/@ryanfb/how-i-failed-to-replicate-an-86-million-project-in-1-line-of-code-615048a1f9d0
TED - https://www.youtube.com/embed/8S0FDjFBj8o
The Vanishing of Milliseconds - https://medium.com/@TheIneQuation/the-vanishing-of-milliseconds-dfe7572d9856
Za gwałtownie - http://www.90percentofeverything.com/2010/12/16/adding-delays-to-increase-perceived-value-does-it-work/
Fast inverse square root - https://en.wikipedia.org/wiki/Fast_inverse_square_root
Retro Game Mechanics Explained - https://www.youtube.com/channel/UCwRqWnW5ZkVaP_lZF7caZ-g
Programowanie w mario - https://www.youtube.com/embed/hB6eY73sLV0