TikTok pozwoli reklamodawcom pobierz zawartość z Getty Images podczas korzystania z narzędzia do tworzenia reklam AI dostępnego na platformie. Dzięki integracji reklamodawcy mogą wykorzystywać licencjonowane obrazy i filmy Getty do tworzenia reklam zawierających treści generowane przez sztuczną inteligencję, w tym awatary AI wyglądające jak prawdziwi ludzie.
Integracja będzie dostępna poprzez Studio kreatywne Symphony TikTok — narzędzie do generowania wideo oparte na sztucznej inteligencji który został dzisiaj udostępniony wszystkim reklamodawcom. To narzędzie może wygenerować film na podstawie opisu produktu, dodać awatar AI, aby „porozmawiać” o nim, a choćby włączyć dubbing oparty na sztucznej inteligencji w różnych językach. Reklamodawcy mogą także wykorzystać to narzędzie do wygenerowania wielu wersji reklamy, a także „zremiksowania” już istniejącej.
Tak ktoś mógłby przygotować reklamę dzięki narzędzia AI TikTok.GIF: TikTok
„Ta kooperacja zapewnia bezproblemową integrację z Symphony Creative Studio TikTok, dając markom i firmom bezpośredni dostęp do naszej ogromnej biblioteki milionów najwyższej jakości zdjęć i filmów, dzięki czemu mogą z łatwością tworzyć potężne, wciągające treści przede wszystkim na platformie TikTok” – Peter Orlowsky, Getty Images – oznajmił w ogłoszeniu starszy wiceprezes ds. globalnych partnerstw strategicznych.