X wycofuje Unilever z pozwu o „bojkot reklamodawców”.

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


X wycofuje roszczenia wobec Unilever w jego pozew która oskarża reklamodawców i marki o udział w „nielegalnym bojkocie” firmy. Roszczenia wobec Unilever, będącego właścicielem takich marek jak Dove i Hellmann’s, zostali dzisiaj zwolnieni.

To tylko jeden z pozwów, jakie Musk wniósł przeciwko krytykom i byłym partnerom biznesowym, ponieważ po raz drugi pozywa także OpenAI oraz założycieli Sama Altmana i Grega Brockmana. (Piżmo wcześniej złożone I potem spadł podobny garnitur na początku tego roku.)

Na X konto biurowe platformy stwierdziło, iż „osiągnęło porozumienie” z Unileverem i „będzie kontynuować [its] partnerstwo” z firmą. Firma X nie odpowiedziała natychmiast na pytania dotyczące umowy, warunków ani znaczenia „rozwiązania obejmującego cały ekosystem”, o którym wspomniała w swoim poście X. Unilever odmówił komentarza w tej sprawie. W kombinezonie przez cały czas występują nazwy CVS, Mars i Ørsted.

Pozew antymonopolowy złożony przez reklamodawcę został złożony latem tego roku był skierowany do Światowej Federacji Reklamodawców (WFA), która przewodziła inicjatywie branżowej zwanej Globalnym Sojuszem na rzecz Odpowiedzialnych Mediów (GARM). Zgodnie z umową GARM marki odmówiły reklamowania się na platformach, które nie spełniały określonych standardów bezpieczeństwa. W swoim pozwie X twierdził, iż WFA i inne wymienione marki, takie jak Unilever, spiskowały, aby „wspólnie wstrzymać miliardy dolarów przychodów z reklam” z platformy. Zdumiewające, X również powiedział dołączyła do GARM około miesiąc przed pozwaniem WFA.

Wkrótce po pozwie X firma GARM ogłoszony zaprzestała swojej działalności, stwierdzając: „GARM to mała inicjatywa non-profit, a niedawne zarzuty, które niestety błędnie interpretują jej cel i działania, spowodowały odwrócenie uwagi i znaczne wyczerpanie jej zasobów i finansów”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału