Jak Livespace usprawniło swoje rekrutacje zamieniając CRM na system ATS?

traffit.com 1 rok temu

O firmie

Emilia Garbowska, Head of People and Culture, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, iż czas rekrutacji i satysfakcja kandydatów to najważniejsze elementy, aby zatrudnić najlepszych specjalistów.

Dlatego zdecydowała się zmienić CRM w swoich procesach rekrutacyjnych na system rekrutacyjny TRAFFIT. TRAFFIT jako narzędzie pomogło jej szybciej zatrudnić i jednocześnie poprawić doświadczenia kandydatów.

Problem

Emilia Garbowska, Head of People and Culture, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, iż czas rekrutacji i satysfakcja kandydatów to najważniejsze elementy, aby zatrudnić najlepszych specjalistów.

Dlatego zdecydowała się zmienić CRM w swoich procesach rekrutacyjnych na system rekrutacyjny TRAFFIT. TRAFFIT jako narzędzie pomogło jej szybciej zatrudnić i jednocześnie poprawić doświadczenia kandydatów.

Cel

Emilia Garbowska, Head of People and Culture, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, iż czas rekrutacji i satysfakcja kandydatów to najważniejsze elementy, aby zatrudnić najlepszych specjalistów.

Dlatego zdecydowała się zmienić CRM w swoich procesach rekrutacyjnych na system rekrutacyjny TRAFFIT. TRAFFIT jako narzędzie pomogło jej szybciej zatrudnić i jednocześnie poprawić doświadczenia kandydatów.

Rola w TRAFFIT

Emilia Garbowska, Head of People and Culture, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, iż czas rekrutacji i satysfakcja kandydatów to najważniejsze elementy, aby zatrudnić najlepszych specjalistów.

Dlatego zdecydowała się zmienić CRM w swoich procesach rekrutacyjnych na system rekrutacyjny TRAFFIT. TRAFFIT jako narzędzie pomogło jej szybciej zatrudnić i jednocześnie poprawić doświadczenia kandydatów.

Skutki

Emilia Garbowska, Head of People and Culture, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, iż czas rekrutacji i satysfakcja kandydatów to najważniejsze elementy, aby zatrudnić najlepszych specjalistów.

Dlatego zdecydowała się zmienić CRM w swoich procesach rekrutacyjnych na system rekrutacyjny TRAFFIT. TRAFFIT jako narzędzie pomogło jej szybciej zatrudnić i jednocześnie poprawić doświadczenia kandydatów.

Wnioski

Emilia Garbowska, Head of People and Culture, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, iż czas rekrutacji i satysfakcja kandydatów to najważniejsze elementy, aby zatrudnić najlepszych specjalistów.

Dlatego zdecydowała się zmienić CRM w swoich procesach rekrutacyjnych na system rekrutacyjny TRAFFIT. TRAFFIT jako narzędzie pomogło jej szybciej zatrudnić i jednocześnie poprawić doświadczenia kandydatów.

“I’ve really appreciated the flexibility and breadth of experience we’ve been able to tap from the TRAFFIT team. While most of our work together has been in React Native, at times when it was necessary, we’ve very easily gotten support in QA, design, UX, iOS and Android as well.”
DAGMARA JARZĄBEK
SWOJĄ HISTORIĄ PODZIELIŁA SIĘ
Jagna Marczułajtis
Średnio 4h dziennie
Dokładnie tyle zaoszczędzili pracownicy livespace podczas codzinnych obowiązków w systemie TRAFFIT
Średnio 4h dziennie
Dokładnie tyle zaoszczędzili pracownicy livespace podczas codzinnych obowiązków w systemie TRAFFIT
Średnio 4h dziennie
Dokładnie tyle zaoszczędzili pracownicy livespace podczas codzinnych obowiązków w systemie TRAFFIT
Średnio 4h dziennie
Dokładnie tyle zaoszczędzili pracownicy livespace podczas codzinnych obowiązków w systemie TRAFFIT
Średnio 4h dziennie
Dokładnie tyle zaoszczędzili pracownicy livespace podczas codzinnych obowiązków w systemie TRAFFIT
Idź do oryginalnego materiału