Jak małe firmy wykorzystują technologię, aby jednocześnie pokolenia

cyberfeed.pl 4 dni temu


Dzisiejsze miejsce pracy rozciąga się na cztery pokolenia. Najstarsi członkowie pokolenia Z docierają do połowy lat dwudziestych, podczas gdy najmłodsi wyżu demograficznego kończą 60 lat. To sprawia, iż ​​pracodawcy uwzględniają szereg pochodzenia i sposobów pracy.

Ważne jest, aby firmy korzystały z technologii, aby umożliwić bardziej płynną współpracę i wydajność. Ale to nie tylko ogromne firmy wdrażające technologię w celu poprawy przepływu pracy. Dzięki ich umiejętności szybkiego pozostawania i wdrażania nowych narzędzi, małe i średnie firmy (SMB) pojawiły się jako liderzy w wykorzystaniu technologii do zjednoczenia pokoleń. Tworzą nowe sposoby pracy i interakcji z klientami, jednocześnie upoważniając swoją siłę roboczą tak samo produktywną w domu, na miejscu lub w biurze.

„SMB są wyjątkowo pozycjonowane do kierowania opłatą w łączeniu podziałów pokoleniowych poprzez technologię”, mówi Eric Yu, który kieruje segmentem SMB i komercyjnym centrum produktów w inteligentnych urządzeniach Lenovo. „Ich zdolność do szybkiego przyjmowania innowacji, takich jak AI PCS, pozwala im tworzyć środowiska integracyjne, w których pracownicy od Gen Z po wyżu demograficznego mogą płynnie współpracować”.

AI, która rodzi współpracę

Pracownicy łatwo czują się, jakby brakowało im związku z rówieśnikami w odległym lub hybrydowym środowisku pracy. Separacja fizyczna, jak odkryli niektóre z najbardziej masywnych firm, może również prowadzić do rzeczywistych rozłączeń. Ale małe marce znajdują nowe sposoby umożliwienia głębszej współpracy i zaczyna się od ich stosu technologicznego.

W przypadku wielu małych i średnich firm PCS Lenovo odgrywają kluczową rolę w łączeniu pracowników potrzebnymi narzędziami do współpracy i wydajności. Funkcje takie jak interakcje języka naturalnego i transkrypcja w czasie rzeczywistym tworzą silniejszą komunikację i bardziej integracyjne środowisko. Na przykład podczas zdalnych spotkań transkrypcja w czasie rzeczywistym rozkłada bariery językowe i technologiczne i stawia wszystkich uczestników na poziomie. Jako asystent spotkania de facto, AI może również pomóc pracownikom w szybkim wciągnięciu dokumentów i dostępu do informacji, tworząc bezproblemowy przepływ pracy na żywo.

AI PCS Dostosuj wydajność do poszczególnych potrzeb, co oznacza, iż ​​pracownicy o dowolnym pochodzeniu technologicznym mogą zdobyć to, czego potrzebują, aby być w najlepszym wydaniu. Podczas gdy młodsi pracownicy mogą korzystać z narzędzi AI do generowania kreatywnych zasobów lub automatyzacji powtarzających się zadań, bardziej doświadczeni pracownicy mogliby je wykorzystać do organizowania danych lub pobrania informacji. Według wysoko wykwalifikowani pracownicy mogą zwiększyć swoją wydajność o prawie 40 procent z generatywną sztuczną inteligencją, według MIT Sloan School of Management.

„Tworząc wspólną fundację technologiczną, małże małżeństwo zapewniają, iż pracownicy czują się doceniani i wzmocnieni, niezależnie od ich pochodzenia lub doświadczenia, ostatecznie napędzając większą współpracę i innowacje przez pokolenia”, mówi Yu.

Lenovo

Technologia zbudowana dla wszystkich tła

Dzięki odpowiedniemu wdrożeniu komputery AI mogą spotkać każdą osobę, w której znajdują się w podróży technologicznej i zawodowej. Gen Z gwałtownie stał się pokoleniem twórców, a 63 procent robi coś kreatywnego każdego dnia, Raporty USA Today. Istnieją narzędzia AI, które pomogą im być ich najbardziej kreatywnymi sobą – jak Strefa twórcy Lenovoktóry wyposaża użytkowników z generatywnymi sztucznej inteligencji do przekształcania opisów lub szkiców tekstowych w wyraźne wizualizacje.

Tysiąclecia – które będą reprezentować 75 procent siły roboczej do 2025 r., Deloitte mówi -zwykle kładą szczególny nacisk na równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. PC AI mogą zmniejszyć obciążenie żmudnych zadań administracyjnych, pomagając pracownikom bardziej wydajnie przetrwać dzień. Tymczasem 21 procent specjalistów z Gen X, którzy cytują brak czasu jako znaczący stresor w miejscu pracy, według Flexjobsmoże znaleźć Lenovo ai teraz Agent osobisty na urządzeniu jest użytecznym narzędziem do personalizacji stosu rozwiązania AI i konfigurowania ustawień urządzenia poprzez prostą, konwersacyjną interakcję. Lenovo AI ma teraz na celu zapewnienie, iż każdy pracownik może wykorzystać moc AI bez stromej krzywej uczenia się w celu wspierania równego dostępu do zaawansowanej technologii. W miarę poprawy wydajności pracownicy spisani czasem mają większą przepustowość do myślenia o dużych obrazach i skupienia się na pracy o najwyższej wartości.

Oczekuje się, iż prawie połowa wyżu demograficznego będzie działać w wieku 70 lat Purdue Global. Oraz dla osób z wyżu demograficznego i innych pracowników, którzy nie dorastali jako cyfrowi tubylcy – lub w tym przypadku każdy pracownicy po prostu zanurzający palce u nóg – AI – Szybki start AI Lenovo może położyć fundament niezbędny do bezproblemowej integracji sztucznej inteligencji z codziennymi operacjami. Dzięki zwalnianiu organizacji ciężkiego zasobów związanych z szkoleniem swoich zespołów, komputery AI i usługi Lenovo wyposażają małe firmy do rozkwitu sztucznej inteligencji.

„W Lenovo uważamy, iż AI ma moc podwyższenia potencjału każdego pracownika, niezależnie od ich pochodzenia technicznego”, mówi Yu. „Niezależnie od tego, czy pozwala twórcom Generacji Z przekształcenie pomysłów w wizualizacje lub pomaga doświadczonym profesjonalistom optymalizować przepływy pracy z asystentami AI, takimi jak Lenovo AI, nasze komputery AI mają na celu wzmocnienie użytkowników mądrzejszych, spersonalizowanych rozwiązań, które zwiększają wydajność i współpracę we wszystkich generacjach”.

Dowiedz się więcej o tym, jak Lenovo jednoczy pokolenia Mądrzejsza sztuczna inteligencja dla wszystkich.



Source link

Idź do oryginalnego materiału