Kurs Budowanie relacji z klientami i efektywna komunikacja w sprzedaży
Poznaj tajniki budowania trwałych relacji z klientami, które przełożą się na sukces w sprzedaży. Dowiedz się, jak dopasować podejście i komunikację do różnych typów klientów i budować ich zaufanie. Dowiedz się więcej
Jesteś przedsiębiorcą? Handlowcem? Doradcą klienta? Pracujesz w dziale PR lub biurze obsługi? W takim razie budujesz relacje z klientami. Tylko czy robisz to dobrze? Czy potrafisz identyfikować potrzeby klientów? Czy nie popełniasz błędów w komunikacji, które to utrudniają? I wreszcie czy relacje rzeczywiście pomagają osiągać Twoje cele biznesowe?
Sporo pytań, ale na wszystkie z nich znajdziesz odpowiedź w trakcie tego kursu budowania relacji z klientami i efektywnej komunikacji w sprzedaży.
Dowiesz się z niego, jak psychologia zachowań klienta pomaga budować relacje w każdej interakcji. Zrozumiesz, czym jest typologia osobowości, jak pomoże Ci rozpoznać różne typy klientów.
Wszystko po to, żebyś dopasował do nich komunikację, potrafił lepiej rozpoznać ich potrzeby i potrafił stosować skuteczne techniki perswazji. Dowiesz się też, jak radzić sobie w sytuacjach takich jak negocjacje i rozmowy handlowe.
Dowiesz się, jak robić dobre pierwsze wrażenie i od pierwszego kontaktu budować zaufanie klienta. jeżeli szukasz szkolenia, które nauczy Cię budowania dobrych relacji z klientami, relacji, które przełożą się na realne wyniki sprzedażowe i długotrwałą współpracę, to ten kurs jest dla Ciebie. Do zobaczenia!
Szkolenie prowadzi Mariusz Kędzierski, coach, który od kilkunastu lat zajmuje się prowadzeniem szkoleń rozwijających kompetencje handlowców.
Kurs Budowanie relacji z klientami i efektywna komunikacja w sprzedaży
Poznaj tajniki budowania trwałych relacji z klientami, które przełożą się na sukces w sprzedaży. Dowiedz się, jak dopasować podejście i komunikację do różnych typów klientów i budować ich zaufanie. Dowiedz się więcej