Premiera: Kurs Chiński dla początkujących - zapis i wymowa znaków

blog.strefakursow.pl 10 miesięcy temu

Kurs Wideo marketing od podstaw

Naucz się tworzyć angażujące treści wideo od zera. Wykorzystaj je do budowania wizerunku marki, promowania produktów i zdobywania klientów na TikToku, YouTube, Instagramie, Facebooku i LinkedIn. Dowiedz się więcej




Jesteś właścicielem małej firmy? Zajmujesz się marketingiem? Tworzysz treści do social mediów? Zastanawiasz się, jak w tym wszystkim wykorzystać wideo? Szukasz szkolenia, które nauczy Cię od A do Z tworzyć angażujące treści, które zainteresują Twojego odbiorcę i pozwolą budować pozytywny wizerunek marki?

W tym Kursie Wideo marketing od podstaw, zobaczysz, gdzie szukać pomysłów na treści video i jak podejść do tego w sposób kreatywny. Dowiesz się jakie formaty zastosować, czy lepiej postawić na krótkie szorty lub rolki, czy też dłuższe tutoriale albo vlogi.

Zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać te treści na różnych platformach, takich jak Facebook, Instagram, Tik-Tok czy LinkedIn. Dowiesz się, jak samodzielnie poprowadzić kampanię wideo marketingową i sprytnie zwiększyć zasięgi swoich treści.

Poznasz przykłady udanych kampanii, którymi warto się inspirować. Zobaczysz, jak wykorzystać storytelling do opowiadania historii, które zainteresują Twojego widza oraz utrzymają jego uwagę.

Poznasz sposoby budowania narracji oraz wpływania na emocje widza. Nauczysz się tworzyć treści, które będą nie tylko angażujące i ciekawe, ale także wartościowe dla Twojego widza. Kursie nie pominiemy również takich aspektów stricte technicznych, takich jak wybór sprzętu czy oświetlenia oraz jakie techniki montażu możesz zastosować.

Szkolenie prowadzi Patrycja Kapela oraz Natalia Gosik, które razem stanowią niezawodny duet, który tworzy niezwykłe, angażujące i estetyczne treści. Ich praca jest doskonałym połączeniem strategii marketingowej, kreatywności, umiejętności technicznych i artystycznego wyczucia


Kurs Wideo marketing od podstaw

Naucz się tworzyć angażujące treści wideo od zera. Wykorzystaj je do budowania wizerunku marki, promowania produktów i zdobywania klientów na TikToku, YouTube, Instagramie, Facebooku i LinkedIn. Dowiedz się więcej


Idź do oryginalnego materiału