Premiera: Kurs Google Tag Manager od podstaw

blog.strefakursow.pl 6 miesięcy temu

Kurs Google Tag Manager od podstaw

Opanuj GTM, narzędzie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości. Naucz się zarządzać tagami, śledzić interakcje użytkowników i wdrażać narzędzia analityczne bez potrzeby angażowania programisty. Dowiedz się więcej




Jesteś digital marketerem, specjalistą e-commerce lub analitykiem internetowym? Chcesz dowiedzieć się, jak łatwo i bez pomocy programisty wdrożyć na swoją stronę Google Analytics 4, Pixel Facebooka i inne tagi analityczne i marketingowe?

Jeśli tak, to ten Kurs Google Tag Managera jest właśnie dla Ciebie. Zaczniesz od zupełnych podstaw, takich jak założenie konta i implementacja GTM na stronie internetowej. Pokażę Ci jak dodać go bezpośrednio w kodzie strony i jak wykorzystać do tego gotowe rozwiązania w postaci wtyczki WordPress.

Krok po kroku poznasz działanie poszczególnych funkcjonalności GTM. Dowiesz się jak działają różne typy tagów, reguły, zmienne i czym adekwatnie jest warstwa danych. W kolejnych lekcjach przejdziemy przez całą masę scenariuszy wykorzystania GTM od wdrożenia kodu GA4 i Pixela Facebooka, przez śledzenie kliknięć w różne elementy strony po dodanie konwersji Google Ads.

Poznasz też bardziej zaawansowane aspekty pracy w GTM, m.in. konfigurację zdarzeń e-commerce, takich jak zakup czy dodanie do koszyka, praca z warstwą danych, konfiguracja konwersji rozszerzonych, a choćby implementacja consent mode.

Jeśli chcesz zdobyć uniwersalne umiejętności przydatne na wielu stanowiskach związanych z marketingiem i analityką internetową, to ten kurs Google Tag Managera będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Do zobaczenia w kursie.

Szkolenie prowadzi Krzysztof Nowaczyk, specjalista ds. marketingu cyfrowego, który na co dzień pomaga firmom poprzez wdrażanie i szkolenia z zakresu Google Analytics 4 i Google Tag Managera.


Kurs Google Tag Manager od podstaw

Opanuj GTM, narzędzie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości. Naucz się zarządzać tagami, śledzić interakcje użytkowników i wdrażać narzędzia analityczne bez potrzeby angażowania programisty. Dowiedz się więcej


Idź do oryginalnego materiału