ServiceNow Vaunts Agentic AI i ogłasza 22% roczny wzrost przychodów

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


ServiceNow odnotował całoroczne przychody w wysokości 10,98 mld USD, co stanowi 22% wzrostu roku. Przychody z czwartego kwartału wyniosły blisko 3 mld USD, rosnące o 21% rok do roku.

Dostawca podejmuje wysiłki sztucznej inteligencji (AI) z przodu i centrum wiadomości.

Bill McDermottPrzewodniczący i dyrektor generalny ServiceNow, powiedział: „AI podsyca od góry dolną kolejność krajobrazu Technologii Enterprise. Liderzy przyjmują platformę ServiceNow jako ich wieżę kontrolną agenta AI, aby odblokować wykładniczą wydajność i płynnie organizować transformację biznesową końcową. przez cały czas jesteśmy na początku ogromnej okazji. Innowacje, wzrost i rentowność ServiceNow umieszczają nas w klasie jednej. ”

W oświadczeniu o wynikach firma poinformowała, iż ​​ma 2 109 klientów z roczną wartością kontraktową o wartości ponad 1 mln USD (ACV), co stanowi 12% wzrostu klientów i prawie 500 klientów z ponad 5 mln USD w ACV, reprezentując 21% wzrostu roku.

Dodał, iż liczba klientów kupujących dwa lub więcej ServiceNow’s Pro plus AI Możliwości podwoiły się czwarty do kwartału. Powiedział, iż ma prawie 1000 agencyjnych klientów AI.

Gina Mastantuono, prezes i dyrektor finansowy ServiceNow, powiedziała: „Nasza Nowa Net Genai Net ACV znacząco wzrosła w czwartym kwartale, ponieważ liczba w tej chwili ofert pomocy biurkowej wzrosła o ponad 150% kwadransu. Po prostu drapiemy powierzchnię tego, co jest możliwe.

„Ruchy, które wykonujemy w 2025 roku, to nie tylko utrzymanie naszego przewagi – chodzi o jego rozszerzenie. Przygotowujemy się, aby zdefiniować przyszłość automatyzacji zasilanej agentami, umocnić ServiceNow jako platformę AI do transformacji biznesowej i zapewnić silny wzrost z roku na rok. ”

Jednocześnie ogłosił dostawca niektóre aktualizacje produktuw tym AI Agent Orchestrator, który łączy zespoły agentów AI pracujących nad zadaniami, systemami i działami w celu napędzania przepływów pracy; AI Agent Studio, narzędzie o niskim kodzie/bez kodu, umożliwiające klientom budowanie niestandardowych agentów AI; oraz tysiące wstępnie zbudowanych, gotowych agentów AI, zaprojektowanych do przepływów pracy na nim, obsługi klienta i HR.

Raj Sharma, globalny partner zarządzający w EY, powiedział na poparcie Agentic AI Technology ServiceNow: „Agenci AI mają najważniejsze znaczenie dla wzmocnienia pozycji zespołów o inteligentnych możliwościach pracujących we współpracy między ludźmi a AI. Właśnie dlatego współpracujemy z ServiceNow i naszymi partnerami ekosystemów, aby wykorzystać pełny potencjał agencyjnej sztucznej inteligencji na naszych platformach AI na skali przedsiębiorstw, umożliwiając nam integrację danych i kontekstualizacji w całej naszej organizacji w czasie rzeczywistym, z wysokim poziomem zaufania i przezroczystość, której potrzebujemy wbudowana. ”

I inny klient, Rachel Cameron, szef programów transformacyjnych w Rolls-Royce, dodał: „Rolls-Royce zawsze był na czele doskonałości inżynierskiej i innowacji, stale znajdując sposoby na poprawę wydajności, odporności i doświadczenia pracowników. Dzięki zintegrowaniu agentów AI ServiceNow, usprawniamy operacje, zmniejszamy ręczny wysiłek i umożliwiamy szybsze podejmowanie decyzji opartych na danych. Automatyzacja zasilana przez AI pomaga nam oderwać bilety na biuro serwisowe, optymalizować przepływy pracy i zapewnić inteligentne informacje, umożliwiając naszym zespołom skupienie się na działaniach o wysokiej wartości, zapewniając jednocześnie wydajne, bezpieczne i gotowe ”.

SAP: 10% roczny wzrost przychodów

Wyniki ServiceNow zostały ogłoszone w tym samym tygodniu, co wyniki jego przewodniczącego i dyrektora generalnego byłego firmy Bill McDermott, SAP.

SAP ogłosiło pełne roczne przychody w wysokości 34,2 mld EUR, co stanowi 10% wzrostu roku do roku i przychody w czwartym kwartale o 9,4 mld EUR, co stanowi wzrost o 11% rok do roku.

Niemiecki dostawca złożony z haczyka również podkreślił swoją historię AI. Dyrektor generalny Christian Klein powiedział: „Q4 był silnym zakończeniem roku, z połową naszego wpisu do zamówienia w chmurze, w tym AI. Patrząc na cały rok, przekroczyliśmy nasze cele w chmurze, przyspieszając przychody z chmury i obecny wzrost zaległości w chmurze w stosunku do znacznie większej bazy. Całkowite zaległości w chmurze wynosi teraz 63 mld EUR, co stanowi o 40%. Wzrost przychodów powrócił do dwucyfrowych cyfr. Patrząc w przyszłość, nasza silna pozycja w zakresie danych i AI biznesowej daje nam dodatkowe zaufanie, iż przyspieszymy wzrost przychodów do 2027 r. ”.

W oświadczeniu o wynikach SAP podkreślił ogłoszenie „Październik 2024 Dżulw tym wspólni agenci AI nasyceni niestandardowymi umiejętnościami do wykonania złożonych zadań międzydyscyplinarnych ”. Joule jest generatywnym asystentem AI portfela dostawcy.

SAP podkreślił także rejestracje klientów w czwartym kwartale dla swojego flagowego Powstać z sokiem Program migracji w chmurze. Należą do nich BASF, BP International, EY, Ford Motor Company i Hannover Medical School.

Stwierdzono, iż między innymi Rada North Yorkshire i Warrington Borough Council Rosnąć z sokiemProgram średniego rynku dostawcy mające na celu zwiększenie sprzedaży jej wersji w chmurze S/4 HANA System planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) – Według słów dostawcy: „Oferta pomaga klientom w przyjęciu Cloud ERP z szybkością, przewidywalnością i ciągłymi innowacjami”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału