Tym razem w kampanii „DyslexAI” pokazano, iż sztuczna inteligencja nie jest w stanie zastąpić kreatywności dyslektyków. AI DALL:E, Midjourney i ChatGBT miały za zadanie odtworzyć dzieła znanych dyslektyków, np. „szybszego konia” czy „rysunkową mysz w czerwonych szortach i żółtych...
Virgin pokazuje, iż myślenie dyslektyków jest nie do skopiowania przez AI
Tym razem w kampanii „DyslexAI” pokazano, iż sztuczna inteligencja nie jest w stanie zastąpić kreatywności dyslektyków. AI DALL:E, Midjourney i ChatGBT miały za zadanie odtworzyć dzieła znanych dyslektyków, np. „szybszego konia” czy „rysunkową mysz w czerwonych szortach i żółtych...







![Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]](https://webp-konwerter.incdn.pl/eyJmIjoiaHR0cHM6Ly9nLmluZm9yLnBs/L3AvX2ZpbGVzLzM4OTMwMDAwL3BvbHNr/aWUtZmlybXktcG9kYmlqYWphLWFtZXJ5/a2UtMzg5Mjk1NTcuanBnIiwidyI6MTIwMH0.webp)

