Zespół personelu technologicznego Autotrader napędza firmę do przodu wśród piorunów cyfrowej transformacji, z entuzjastą technologii na siedzeniu prowadzenia firmy.
Firma, która jest dziś rynkiem cyfrowym do kupowania i sprzedaży samochodów, opublikowała swój ostatni czasopismo w 2013 roku. Teraz wierci najnowsze technologie, aby ułatwić biznes dla klientów branży samochodowej i łatwiejsze życie.
Dyrektor generalny Nathan Coe jest entuzjastą IT, który rozpoczął karierę w pracy w fuzji i przejęciach na początku 2000 roku, kiedy Internet „naprawdę zaczynał się rozpocząć”.
„W pewnym sensie urodziłem się i hodowałem w Internecie i w firmach technologicznych”, mówi Computer co tydzień. „Kupowałem i sprzedawałem firmy, ale budowanie rzeczy jest tym, co naprawdę lubię robić, więc dość gwałtownie zaangażowałem się w technologię i prowadziłem produkty i technologię w Autotrader przez lata”.
Chociaż Autotrader miał swoją pierwszą stronę internetową w 1995 r., Kiedy Coe zaczął tam pracować na początku 2000 roku, około 60% jego przychodów pochodziło z czasopism. W 2007 r., Wspierana przez inwestorów, firma postanowiła zostać biznesem cyfrowym. „Skończyło się to prawdopodobnie bardziej agresywnie niż sobie wyobrażaliśmy”, mówi Coe. Opublikował swój ostatni magazyn w 2013 roku, aby stać się w 100% cyfrowym biznesem.
Transformacja etapami
Cyfrowa transformacja nastąpiła stopniowo. Z czasem firma wprowadziła działalność mobilną, firmę danych, a teraz oferuje platformy dla innych organizacji w swoim sektorze do prowadzenia działalności.
Coe twierdzi, iż wszystkie te zmiany razem tworzą cyfrowy biznes. „To nie tak, iż te rzeczy są sekwencyjnymi krokami, wszystkie przez cały czas istnieją razem. przez cały czas jesteśmy firmą internetową, przez cały czas firmą danych, wciąż firmą mobilną, i wciąż dodajemy i rozszerzamy ” – mówi.
Za tymi wszystkimi projektami i planami znajduje się zespół pracowników technologii, który w tej chwili stanowi jedną trzecią całkowitej siły roboczej organizacji wynoszącej 1200. Zespół technologii składa się z inżynierów, projektantów, specjalistów ds. Produktów i naukowców danych.
„Przez ostatnie 10 lat opracowaliśmy nasze możliwości danych i danych, abyśmy mogli zapewnić wysoce skalowalne, wysoce wydajne rekomendacje oparte na AI po stronie sprzedawcy”
Nathan Coe, Autotrader
To wymagające i dynamiczne środowisko pracy. Witryna Autotrader jest odwiedzana przez około 1,6 miliona osób dziennie, którzy spędzają na niej łącznie 500 milionów minut miesięcznie.
„To nie są statystyki chwały”, mówi Coe. „Istnieje 30 000 sprzedawców detalicznych, którzy korzystają z naszej platformy, a na naszej stronie internetowej mamy około 440 000 samochodów, które-w przeciwieństwie do produktów na większości witryn e-commerce-zmieniają się codziennie i są wyjątkowe”.
Jest to wyzwanie dla pracowników IT, którzy wykonują ponad 1000 wydań systemu co tydzień, przy użyciu technik zwinnych.
„Byliśmy wcześnie w Agile, wprowadzając się do niego około 10 lat temu. Teraz [we operate] Ciągła dostawa i ciągła integracja ”, mówi Coe. „Mamy grupę inżynierów, którzy koncentrują się na infrastrukturze. Oznacza to, iż możemy dostosować nasze oprogramowanie, opracować nasze oprogramowanie i dostarczać naprawdę gwałtownie i niezawodnie. Co ważne, możemy odpowiedzieć i dokonywać wielu niewielkich zmian, co zmniejsza ryzyko uwalniania i zwiększa prędkość innowacji. ”
Kultura współpracy
W dzisiejszych czasach firma jest rzadka, więc zależna od technologii, aby nie korzystać z jej dostawców outsourcingu. Ale według Coe jest to powód, dla którego firma ich nie używa.
„Jesteśmy bardzo, bardzo zasadni, jeżeli chodzi o naszą technologię i sposób, w jaki to robimy. Jedną z tych zasad jest to, iż ponieważ to, co robimy, to technologia, chcemy pracować nad tym pracownikami autotradera w pełnym wymiarze godzin. Są to ludzie z naszą kulturą i naszymi wartościami, ludźmi, którzy zostają i nie są tu tylko dla projektu ” – mówi.
„W ogóle nie używamy żadnych dostawców outsourcingu. Pracownicy Wielkiej Brytanii pracują w biurze bardziej niż poza biurem, w osobistym, wysoce wspólnym środowisku. ”
Zespół technologiczny organizacji ma siedzibę głównie w Manchesterze, gdzie opiera się około 750 z 1200 pracowników. Ma także biuro w Londynie.
Rekrutacja IT w Autotrader jest mocno skupiona na znalezieniu personelu we wczesnych latach kariery, mówi Coe. „Płacimy bardzo dobrze, ale nie chcemy po prostu mówić:„ Płacimy najwięcej, więc przyjdź i pracujemy z Autotrader ”, ponieważ propozycja jest znacznie większa i lepsza” – mówi.
Platformacja rozdrobnionego przemysłu
Autotrader chce również, aby jego klienci detaliczni i inne firmy partnerskie skorzystali z produkcji zespołu IT. Otrzymuje ogromne ilości żądań interfejsu programowania aplikacji (API) od organizacji, które wykorzystują swoją platformę do prowadzenia działalności. Należą do nich garaże, pożyczkodawcy, detaliści i ubezpieczyciele.
Potencjalnie największy projekt IT Autotrader, według Coe, jest znany jako „Digital Retailing”, podczas gdy oferuje małe organizacje w sektorze handlu samochodem możliwość dostępu do najnowszych technologii za pośrednictwem swojej platformy.
„Wszystkie technologie, które budujemy, aby uruchomić Autotrader, pozwalamy innym do użycia do prowadzenia działalności”, mówi Coe.
Mówi w tej chwili jeden z „wielkich celów” firmy. „Teraz mówimy:„ adekwatnie powinieneś być w stanie zrobić coś więcej niż transakcję na autotrader, marce, którym ufasz ”.
Coe twierdzi, iż wielu klientów branży jest małych i nie ma dużych funkcji technologii. „To nie jest zainteresowani sprzedażą samochodów, ale pozwalając naszym sprzedawcom na uzyskanie wszystkich zalet sprzedaży w sposób omnichannel”, dodaje Coe.
Idealny problem dla sztucznej inteligencji
Podczas gdy firma znajduje odpowiedzi dla swoich klientów, stwarza problemy dla sztucznej inteligencji (AI) do rozwiązania.
Autotrader jest w tej chwili zaangażowany w wiele projektów AI i, według COE, jest to dobry podstawa do testowania najczęściej omawianej technologii. Mówi, iż posiadanie 440 000 samochodów na swojej stronie, które często się zmieniają, jest „idealnym problemem dla AI” do rozwiązania.
„Wszystkie nasze produkty są unikalne, więc musisz użyć modeli do rozkładu danych i odbudowy, na przykład, na przykład docenić produkty i powiedzieć naszym sprzedawcom, ile czasu zajmie sprzedaż”, mówi Coe.
Mówi jednak, iż podczas gdy wszyscy mówią, iż wszyscy, od wielkich firm po szkoły, istnieją różne odmiany, z których większość nie jest gotowa. „Myślę, iż ważne jest, aby przewidzieć trochę, ponieważ sztuczna inteligencja do ludzi często oznacza podłączenie Chatgpt do czegoś do napisania wiadomości e -mail, co naszym zdaniem może być interesujące, ale nie jest to szczególnie inteligentne użycie sztucznej inteligencji. “
Zespół IT Autotrader jest w tej chwili zaangażowany w trzy oddzielne projekty, które wykorzystują technologię AI, ale nie jest to nic nowego dla firmy.
„Przez ostatnie 10 lat opracowaliśmy nasze możliwości danych i danych, abyśmy mogli zapewnić wysoce skalowalne, wysoce wydajne rekomendacje oparte na sztucznej inteligencji po stronie sprzedawcy”, mówi Coe.
„Używamy sztucznej inteligencji, głównie uczenia maszynowego, od lat i robimy to, ponieważ wszystkie te pojazdy są różne, a ludzie chcą wiedzieć, jaka jest wartość. Dealerzy samochodów chcą zrozumieć, co jest w samochodach, co sprawia, iż się wyróżniają i jak gwałtownie je sprzedają. ”