W raporcie wykazano, iż jedynie w kwietniu br., 200 wybranych przez badaczy filmów szerzących dezinformację klimatyczną lub jawną negację klimatu, wygenerowało 78,3 mln wyświetleń. Każdy z nich zawierał reklamy. Treści te są niezgodne z polityką YouTube, która mówi, iż reklamy nie mogą być umieszczane w filmach „sprzecznych z autorytatywnym konsensusem naukowym w sprawie...
YouTube przez cały czas monetyzuje treści szerzące dezinformacje związane z nauką o klimacie
W raporcie wykazano, iż jedynie w kwietniu br., 200 wybranych przez badaczy filmów szerzących dezinformację klimatyczną lub jawną negację klimatu, wygenerowało 78,3 mln wyświetleń. Każdy z nich zawierał reklamy. Treści te są niezgodne z polityką YouTube, która mówi, iż reklamy nie mogą być umieszczane w filmach „sprzecznych z autorytatywnym konsensusem naukowym w sprawie...