Witam w sto piętnastym odcinku podcastu „Porozmawiajmy o IT”. Tematem dzisiejszej rozmowy jest zdalna praca, rekrutacja i budowanie zespołów.
Dziś moim gościem jest Piotr Zagórowski – specjalista od sieci, zarządzający międzynarodowym zespołem w Cisco. Miłośnik gadżetów i technologii, oraz ich wpływu na człowieka. Osoba zafascynowana ludzką psychologią. Lubi o sobie mówić jaki “people engineer”. Ojciec, mąż, bloger i podcaster.
W tym odcinku o pracy zdalnej rozmawiamy w następujących kontekstach:
- jak zorganizować domowe biuro?
- jakie rutyny działają do wejścia i wyjścia z pracy z domu?
- czy work/life balance istnieje i jest potrzebne?
- czym jest praca synchroniczna i asynchroniczna?
- jak się komunikować w zespołach zdalnych?
- jakie są wady i zalety zdalnej rekrutacji?
- w jaki sposób wdrażać nową osobę pracującą zdalnie w kulturę firmy?
- jak zorganizować pracę zespołu jako jego menedżer?
- czy wariant hybrydowy pracy zdalnej działa?
- z jakich narzędzi do komunikacji i wymiany wiedzy można skorzystać?
- czy wrócimy do biur gdy to będzie możliwe?
Subskrypcja podcastu:
- zasubskrybuj w Apple Podcasts, Google Podcasts, Spreaker, Sticher, Spotify, przez RSS, lub Twoją ulubioną aplikację do podcastów na smartphonie (wyszukaj frazę „Porozmawiajmy o IT”)
- poproszę Cię też o polubienie fanpage na Facebooku
Linki:
- Profil Piotra na LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/zagorowski/
- Profil Piotra na Twitter – https://twitter.com/PiotrZagorowski
- Podcast “Tato na Wyspach” – https://tatonawyspach.co/
- Portfolio Apptension – https://www.behance.net/apptension
- SOLID.Jobs – https://solid.jobs/
Wsparcie:
- Wesprzyj podcast na platformie Patronite - https://patronite.pl/porozmawiajmyoit/
Jeśli masz jakieś pytania lub komentarze, pisz do mnie śmiało na krzysztof@porozmawiajmyoit.pl
https://porozmawiajmyoit.pl/115