AdFusion dołącza do IAB Polska

iab.org.pl 2 tygodni temu

AdFusion tworzy autorską platformę DSP opartą na sztucznej inteligencji, zapewniającą pozyskiwanie jakościowego ruchu, precyzyjne targetowanie oraz skuteczną ochronę przed ad fraudami. Dzięki integracji danych z wielu źródeł oraz eksperckiej obsłudze AdFusion umożliwia klientom efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi w bezpiecznym środowisku. Rozwiązania oferowane przez agencję odpowiadają na najważniejsze wyzwania branży: jakość, bezpieczeństwo i wysokie KPI.

„Przystąpienie AdFusion do IAB Polska to dla nas szansa, aby dołączyć do rozmów na temat przyszłości reklamy programmatycznej w Polsce. Dynamiczny rozwój tego rynku niesie za sobą wiele wyzwań – zarówno technologicznych, jak i systemowych, związanych z rosnącą presją regulacyjną czy dominacją globalnych graczy.

Jako członek Grupy Roboczej Programmatic chcemy przyczynić się do budowania bardziej transparentnego i zrównoważonego ekosystemu, który odpowiadałby na potrzeby reklamodawców, wydawców i użytkowników.

Szczególnie zależy nam na kwestiach związanych z jakością ruchu, bezpieczeństwem danych i efektywnością kampanii – to obszary, które wymagają wspólnej pracy i jasno wypracowanych standardów, a IAB Polska jest do tego najlepszą platformą – mówi Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion

W strukturach IAB Polska jest w tej chwili zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Idź do oryginalnego materiału