Apple publikuje reklamy „Mac to School”

macpretorians.com 6 godzin temu

Apple nie marnuje czasu i opublikował trzy nowe reklamy o tematyce uniwersyteckiej skierowanym do studentów – w sam raz na sezon egzaminów. Poza tym w maju mamy okres matur. Apple zwraca się do uczniów i rodziców, pokazując, w jaki sposób komputery Mac mogą ułatwić naukę uczniom dzięki nowej kampanii reklamowej „Mac to School”.

Wszystkie trzy reklamy stawiają uczniów w „upiornych” sytuacjach, takich jak przenoszenie dużych plików między komputerami, nieobecność w pobliżu telefonu i konieczność uchwycenia kluczowych punktów z notatek, których nie da się zarządzać.

Reklama zatytułowana „Dropped In” podkreśla możliwości AirDrop, pokazując, jak dwóch studentów może gwałtownie udostępniać duże pliki, choćby pod presją czasu. Udaje im się uniknąć katastrofy dzięki przesłaniu projektu wideo tuż przed zajęciami.

Z kolei „Mirrored” pokazuje zalety funkcji iPhone Mirroring. Zajęta studentka odpowiada na powiadomienie z Uber Eats bez wstawania po telefon, dzięki czemu nie traci koncentracji.

Trzecia reklama zatytułowana „Pointed”, podkreśla nowo wprowadzone funkcje Apple Intelligence. Student przegląda starożytne notatki z biochemii i korzystając z funkcji podsumowywania kluczowych punktów, unika przekopywania się przez „strony i strony niespójnych bełkotów”.



Źródło: appleinsider

Idź do oryginalnego materiału