Choć od lat człowiek może w sekundę znaleźć dowolną informację, dalej spędza dwie pierwsze dekady życia wkuwając na pamięć. Nauczyciele nie mają przestrzeni, by uczyć współpracy z technologią i jej kreatywnego wykorzystania. Zamiast tego skupiają się na sprawdzaniu, czy uczniowie przepisywali fragmenty Wikipedii czy posługiwali się Chatem GPT do pisania wypracowań. Tylko, po co komu takie zadanie, skoro sprawdzian polega na odtworzeniu danych, które są dostępne w internecie, a rozprawka nie wymaga wypracowania oryginalnego punktu widzenia?
Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
panoptykon.org 5 miesięcy temu
- Strona główna
- Prywatność
- Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
Powiązane
Jak InPost zrobił wyciek danych Niebezpiecznikowi
2 tygodni temu
Tarot na co dzień (17.09)
1 miesiąc temu
Tryb prywatny (incognito) bez tajemnic
1 miesiąc temu
4 podcasty o OSINT
1 miesiąc temu