Choć od lat człowiek może w sekundę znaleźć dowolną informację, dalej spędza dwie pierwsze dekady życia wkuwając na pamięć. Nauczyciele nie mają przestrzeni, by uczyć współpracy z technologią i jej kreatywnego wykorzystania. Zamiast tego skupiają się na sprawdzaniu, czy uczniowie przepisywali fragmenty Wikipedii czy posługiwali się Chatem GPT do pisania wypracowań. Tylko, po co komu takie zadanie, skoro sprawdzian polega na odtworzeniu danych, które są dostępne w internecie, a rozprawka nie wymaga wypracowania oryginalnego punktu widzenia?
Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
panoptykon.org 6 miesięcy temu
- Strona główna
- Prywatność
- Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
Powiązane
Sędzia Gąciarek zapytany o to czy wydawał decyzje ws. inwigi...
2 miesięcy temu
Jak InPost zrobił wyciek danych Niebezpiecznikowi
2 miesięcy temu
Tarot na co dzień (17.09)
2 miesięcy temu
Dlaczego rządowe strony pozwalają big techom śledzić polskic...
3 miesięcy temu
Tryb prywatny (incognito) bez tajemnic
3 miesięcy temu
Polecane
Infinix HOT 50i: niedrogo, a oryginalnie
1 tydzień temu
AMD ogłasza konferencję prasową na targach CES 2025
1 tydzień temu
Światłowód łączący Finlandię ze Szwecją został uszkodzony
1 tydzień temu