Choć od lat człowiek może w sekundę znaleźć dowolną informację, dalej spędza dwie pierwsze dekady życia wkuwając na pamięć. Nauczyciele nie mają przestrzeni, by uczyć współpracy z technologią i jej kreatywnego wykorzystania. Zamiast tego skupiają się na sprawdzaniu, czy uczniowie przepisywali fragmenty Wikipedii czy posługiwali się Chatem GPT do pisania wypracowań. Tylko, po co komu takie zadanie, skoro sprawdzian polega na odtworzeniu danych, które są dostępne w internecie, a rozprawka nie wymaga wypracowania oryginalnego punktu widzenia?
Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
panoptykon.org 1 rok temu
- Strona główna
- Prywatność
- Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
Powiązane
Twój oddech jest jak odcisk palca. Może zdradzić emocje
1 miesiąc temu
Hunchly – narzędzie OSINT do dokumentowania działań online
1 miesiąc temu
OSINT jako narzędzie dla administracji publicznej
1 miesiąc temu
Dlaczego warto używać OSINT w marketingu?
2 miesięcy temu
OSINT w e-commerce: jak wykorzystać biały wywiad do zdobycia...
2 miesięcy temu
Narzędzia OSINT w praktyce – zadania, zastosowania i wyzwani...
2 miesięcy temu
OSINT – nowość czy coś co istnieje od lat?
2 miesięcy temu