Choć od lat człowiek może w sekundę znaleźć dowolną informację, dalej spędza dwie pierwsze dekady życia wkuwając na pamięć. Nauczyciele nie mają przestrzeni, by uczyć współpracy z technologią i jej kreatywnego wykorzystania. Zamiast tego skupiają się na sprawdzaniu, czy uczniowie przepisywali fragmenty Wikipedii czy posługiwali się Chatem GPT do pisania wypracowań. Tylko, po co komu takie zadanie, skoro sprawdzian polega na odtworzeniu danych, które są dostępne w internecie, a rozprawka nie wymaga wypracowania oryginalnego punktu widzenia?
Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
panoptykon.org 1 rok temu
- Strona główna
- Prywatność
- Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
Powiązane
Inwigilacja przedsiębiorców?
2 tygodni temu
Jak skutecznie uniknąć kary za zmowę cenową
1 miesiąc temu
Polecane
Nie chcą masztu, bo mają światłowód. „Będziemy narażeni”
1 tydzień temu
Patriot-prezentuje-serię-dysków-SSD-Viper-PV563
1 miesiąc temu
Światłowód wreszcie za sensowną kasę. Brałbym w ciemno
1 miesiąc temu


















