Wszyscy dobrze wiemy, iż choćby najlepsze farby nie świadczą o kunszcie danego artysty, a drogie garnki nie zapewnią kucharzowi sławy wśród kulinarnych smakoszy. Podobnie jest w marketingu – nie narzędzie (np. ciesząca się ogromną popularnością sztuczna inteligencja), a to, co można dzięki niemu osiągnąć, powinno być clou każdej komunikacji marki. A osiągnąć przecież możemy bardzo wiele – nie tylko w kontekście sprzedaży i promocji, ale także pozytywnych i przydatnych działań na rzecz różnych społeczności. Także tych, które do tej pory były pomijane lub zwyczajnie niedostrzegane przez...
Marketing inkluzywny, czyli jak marki wyróżniają "niewidzialne" społeczności
Wszyscy dobrze wiemy, iż choćby najlepsze farby nie świadczą o kunszcie danego artysty, a drogie garnki nie zapewnią kucharzowi sławy wśród kulinarnych smakoszy. Podobnie jest w marketingu – nie narzędzie (np. ciesząca się ogromną popularnością sztuczna inteligencja), a to, co można dzięki niemu osiągnąć, powinno być clou każdej komunikacji marki. A osiągnąć przecież możemy bardzo wiele – nie tylko w kontekście sprzedaży i promocji, ale także pozytywnych i przydatnych działań na rzecz różnych społeczności. Także tych, które do tej pory były pomijane lub zwyczajnie niedostrzegane przez...